0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

افزونه انبارداری وردپرس | افزونه مدیریت و گزارش موجودی محصولات ووکامرس | مدیریت موجودی انبار در ووکامرس | افزونه انبارداری ووکامرس | افزونه WooCommerce Bulk Stock Management

معرفی افزونه WooCommerce Bulk Stock Management

افزونه WooCommerce Bulk Stock Management یک افزونه وردپرس فروشگاهی برای مدیریت موجودی انبار تمامی محصولات ووکامرس به صورت همزماناست.  این افزونه وردپرس یک رابط کاربری جدید را (که در مسیر محصولات > مدیریت موجودی یافت می‌شود) برای لیست محصولات مختلف ووکامرس و مدیریت وضعیت انبار آن‌ها فراهم میکند.

به کمک عملکرد های مختلفی مثل فیلتر های وضعیت مدیریت موجودی، وضعیت انبار، انتخاب دسته بندی و عملیات گروهی برای تغییر وضعیت مدیریت موجودی، تغییر وضعیت موجودی انبار، تغییر وضعیت نوع فروش و تغییر میزان موجودی انبار محصولات میتوانید موجودی محصولات را به راحتی در کسری از ثانیه تغییر دهید. همچنین به کمک بخش گزارش موجودی، لیست تمامی محصولات انبار خود را مشاهده کنید و از آن‌ها خروجی Excel بگیرید!

با افزونه Bulk Stock Management امکان مدیریت موجودی محصولات ووکامرس را خواهید داشت علاوه بر این می توانید گزارش از وضعیت انبار را در قالب اکسل ذخیره کنید.

ویژگی های افزونه WooCommerce Bulk Stock Management افزونه مدیریت موجودی انبار در ووکامرس

امکانات افزونه مدیریت موجودی انبار در ووکامرس

با افزونه WooCommerce Bulk Stock Management می توانید مدیریت موجودی انبار را به صورت گروهی انجام دهید در ادامه با این قابلیت ها بیشتر آشنا شوید:

گزارش گیری حرفه ای انبار

از بخش مشاهده گزارش موجودی میتوانید به لیست تمامی محصولات انبار خود دسترسی داشته باشید و با روش‌های متنوع به مرتب سازی آن‌ها بپردازید، در بین آن‌ها جست‌و‌جو کنید و نمایش ستون‌های مختلف را مدیریت کنید. توسعه این بخش از خصوصیات افزوده شده توسط راستچین است که این افزونه را از این لحاظ نسبت به سایرین متمایز میکند.
گرفتن خروجی Excel (اکسل)، کپی کردن، پرینت صفحه نیز برایش شما مهیاست تا به راحتی گزارش انبار خود را در روز های مختلف ذخیره نمایید و مدیریت انبار خود را با اطلاعات مناسب بهینه کنید.

تغییر همزمان تعداد موجودی محصولات

به راحتی میتوانید در افزونه WooCommerce Bulk Stock Management از ستون تعداد، موجودی انبار محصولات خود را وارد کنید و در اقدام‌های گروهی گزینه ذخیره مقدار موجودی را تعیین کرده و با اجرای دستور، موجودی چندین محصول را در زمان واحد تغییر دهید.

عملیات گروهی روی محصولات

به صورت همزمان در افزونه مدیریت موجودی انبار در ووکامرس چندین محصول را انتخاب نمایید و عملیات های متفاوت را روی آن‌ها انجام دهید:

  • فعال/غیرفعال کردن مدیریت موجودی
  • تعیین موجود بودن یا عدم موجودیت در انبار
  • تعیین نحوه پیش فروش محصول

فیلتر محصولات

به راحتی میتوانید محصولات انبار خود را از فیلتر های متنوع عبور دهید تا به گروه محصولات مد نظر خود برسید:

  • فیلتر محصولات بر اساس مدیریت شدن
  • فیلتر محصولات بر اساس وضعیت موجودی انبار
  • فیلتر محصولات بر اساس دسته بندی

علاوه بر امکانات گفته شده افزونه WooCommerce Bulk Stock Management بسیار سبک و کاربردی است و سازگار با وردپرس انگلیسی است. با استفاده ازاین پلاگین وردپرس به راحتی می توانید مدیریت انبا و موجودی را انجام دهید و گزارش از موجودیانبار را در قالب اکسل تهیه کنید.

 

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونهBulk Stock Management، مدیریت گروهی محصولات انبار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونهBulk Stock Management، مدیریت گروهی محصولات انبار
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 114 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 16 دی, 1402
منتشر شد: 16 دی, 1402