0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

معرفی افزونه اجبار لاگین برای مشاهده صفحات سایت | افزودنی لاگین اجباری digits

آیا میخواهید کاربران شما برای مشاهده کل سایت شما و یا برگه پرداخت ووکامرس و یا نوشته و برگه  سایت محدود شوند و برای مشاهده حتما باید وارد حساب کاربری خودشان شوند. به عبارتی فقط اعضا میتوانند کل سایت و یا  صفحه پرداخت یا برگه خاصی و یا نوشته خاصی را ببینند. محدود کردن دسترسی به وب سایت شما، قفل کردن کل سایت و یا صفحه پرداخت WooCommerce سایت . کاربران برای مشاهده صفحات قفل شده باید لاگین کنند. اگر سایتی دارید که میخواهید قسمتی از آن فقط برای اعضا قابل نمایش باشد میتوانید با ترکیب افزونه “عضویت و ورود با موبایل” و این اددان سایت کل سایت و یا قسمتی از آن را برای کاربران مهمان قفل کنید و فقط اعضا قادر به دیدن باشند.

از سری افزودنی های افزونه دیجیتس اینبار برای شما دوستداران وردپرس افزودنی ” Forced Login Page Lock ” را معرفی می کنیم که کاربر را مجبور به لاگین کردن در سایت می کند. این افزودنی جالب یک ویژگی را به سایت شما اضافه می کند و این ویژگی می تواند بسیار موثر باشد. همانطور که از نام این افزودنی پیداست صفحات، نوشته ها، محصولات، تسویه حساب و… را مسدود می کند تا کاربر برای مشاهده آن ها مجبور شود در سایت شما ثبت نام کرده و یا وارد سایت شود. افزونه لاگین اجباری
کاربردهای جالبی دارد که در ادامه مشاهده می کنید.

با استفاده از افزودنی Forced Login Page Lock براحتی می توانید تنها با یک کلیک آن برگه، نوشته ها، محصولات، تسویه حساب را در چند ثانیه قفل کنید. حتی با این افزودنی دیجیتس می توانید با یک حرکت کل سایت را قفل کنید تا کاربر برای مشاهده سایت وارد سایت شود؛ با این روش می توانید از کاربران شماره موبایل، ایمیل و اطلاعات دیگری دریافت کنید. افزونه ورود اجباری برای مشاهده مطالب سایت برای سایت هایی که VIP بسیار مفید می باشد.

با استفاده از افزونه اجبار لاگین هر برگه، نوشته، محصول دارای تنظیمات خاص خود را دارند و می توانید از طریق ویرایش این بخش ها تک به تک اقدام به قفل صفحات کرده و یا اینکه از طریق تنظیمات افزودنی لاگین اجباری بصورت کلی سایت را قفل کنید. بعد از قفل صفحه می توانید نحوه نمایش فرم ورود را بصورت پاپ آپ یا در صفحه جدید مشخص کنید.

9625 c8644fe04dc3b8a65a6dd538c

لیست کامل ویژگی ها و امکاناتمعرفی افزونه اجبار لاگین برای مشاهده صفحات سایت | افزودنی لاگین اجباری digits :

افزونه اجبار لاگین برای مشاهده صفحات سایت | افزودنی لاگین اجباری digits صرفا با افزونه دیجیتسی فعال شده و کار خواهد کرد.

جلوگیری از عضویت های جعلی و فیک

قفل کل سایت

قفل محصولات

قفل نوشته ها

قفل برگه ها

استفاده از ماژول و یا صفحه وورد برای لاگین

 

لیست بروز رسانی های این محصول

در تاریخ 24 آذر 1399 افزونه اجبار لاگین برای مشاهده صفحات سایت | افزودنی لاگین اجباری digits به نسخه 2.0.1 آپدیت شد.

توضیحات تکمیلی

نسخه

2.0.1

نسخه وردپرس

4.2 به بالا

افزونه های سازگار

دیجیتس

  • Author’s gravatar
    علی
    2 سال ago

    عالی

نظر شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

60,000تومان

افزونه Forced Login Page Lock digits ❤  لاگین اجباری دیجیتس
    • گارانتی کیفیت تم آف
    • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
    • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
  • لایسنس نامحدود(بدون محدودیت نصب در دامنه های مختلف)
  • 7 فروش
  • 1 امتیاز
  • 651 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 5 اردیبهشت, 1401
منتشر شد: 24 آذر, 1399
نسخه 2.0.1
نسخه وردپرس 4.2 به بالا
افزونه های سازگار دیجیتس
برچسب ها : افزونه دیجیتس فارسی , ثبت نام با موبایل در ووکامرس , خرید افزونه ثبت نام وردپرس , دانلود رایگان افزونه digits ,