0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

معرفی پنل پیامک برای کسب و کارها

معرفی پنل پیامک برای کسب و کارها

پنل پیامک همیشه برای همه کسب و کارها کاربرد داشته است. چه امروز که با فیلتر کردن شبکه های اجتماعی  فرستادن پیام برای تعداد زیادی از افراد به صورت هم زمان از گذشته محدودتر شده است. چه در گذشته که استفاده از شبکه های اجتماعی هنوز به گستردگی امروز نبود. پنل های پیامکی با اهداف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آنها تبلیغ کردن است. اپراتور ارین تل یکی از این پنل ها است که برای ارسال هر نوع پیام با هر هدفی می توان از آن استفاده کرد. ارسال پیامک یکی از راه های تبلیغات و خبررسانی است که هنوز هم کارایی خودش را از دست نداده است.

پنل پیامک

پنل پیامک چیست؟

پنل پیامک در واقع یک نرم افزار اینترنتی است که به افراد و کسب و کارها اجازه می دهد تا بتوانند به کسانی که مد نظر دارند به طور انبوه پیام ارسال کنند. تعداد افرادی را که قرار است برای آنها پیام فرستاده شود می توان به سادگی مشخص کرد. برای استفاده از این پنل ها نیازی به سخت افزار یا برنامه جانبی نیست. ارسال پیام کوتاه ملی ایران یکی از همین امکانات کم نظیر است.

برخی از این امکانات منحصر به دیتا جدید همراه اول و ایرانسل هستند. برای ارسال پیامک می توان بر اساس چند عامل برای تعیین جمعیت درخواستی اقدام کرد:

  • بر طبق کد پستی و منطقه
  • بر اساس جنسیت و رده سنی
  • ترکیب کد پستی و جنسیت
  • بر اساس مکان آنی برای سیم کارت های ایرانسل
  • فرستادن sms برای شماره های روشن در شهر و استان
  • استفاده از تبلیغات در اتمام هر پیام برای سیم کارت های ایرانسل
  • فرستادن پیام مطابق با کامل ترین بانک مشاغل خاص
  • همچنین ارسال smsتبلیغاتی صوتی به شکل منطقه و مکان آنی برای سیم کارت های ایرانسل

هلدینگ ایرانیان از جمله جاهایی است که می توانید با اطمینان خاطر برای تهیه پنل پیامکی به آنجا مراجعه کنید. برای خرید خط اختصاصی هم امکان فرستادن پیامک و مدیریت آنها وجود دارد. این خط های اختصاصی دارای اپراتورهای مختلفی هستند. حتی برای ارسال پیامک به بلک لیست هم می توان از این خطوط اختصاصی استفاده کرد.

معرفی پنل پیامک برای کسب و کارها

شیوه های فرستادن پیام به لیست سیاه

با پنل پیامک امکان فرستادن پیام به شماره هایی که شماره های تبلیغاتی را در لیست سیاه خود قرار داده اند هم وجود دارد. بسیاری از کاربران گوشی های همراه با ارسال کدی به مخابرات درخواست مسدود شدن پیامک های تبلیغاتی را می دهند. برای این که کسب و کارها بتوانند از این سد عبور کنند و برای ارسال پیامک لیست سیاه می توانند از چند راه استفاده کنند. یعنی می توان با استفاده از شیوه های ضد بلاک پیامک عمل کرد. برای فرستادن پیامک به این شماره ها می توان از سیم کارت ها یا خط های خدماتی استفاده کرد.

ارسال به شماره های بلک لیست دغدغه بسیاری از کسب و کارها است. کار کردن با این خط های خدماتی مشابه با خط های تبلیغاتی است. تنها تفاوت آنها در این است که از این خط ها برای اطلاع رسانی استفاده می شود. ضمن این که فرستادن پیامک از این طریق به شماره های در دسترس و بانک شماره ها امکان پذیر است. یعنی به این ترتیب نمی توان به شماره های گسترده منطقه ای که دسترسی به آنها نیست از این طریق پیامک ارسال کرد.

برای این که بتوان تبلیغ یا پیغام خود را برای مخاطبان ارسال کرد، می توان از خطوط مختلف تبلیغاتی و خدماتی استفاده کرد. هر پنل پیامک دارای ویژگی ها و مشخصات به خود است. با شناخت دقیق تر این خطوط می توان انتخاب بهتری داشت. برای این که بتوانید از خطوط مناسب برای کسب و کار خود استفاده کنید می توانید از مشاوران متخصص در این حوزه کمک بگیرید.   

 

خط خدماتی و تبلیغاتی

پنل پیامک با خط های خدماتی نیز قابل ارسال است. در واقع، فرستادن پیامک برای تعداد زیادی مخاطب به طور هم زمان به دو شکل امکان پذیر است. خط های تبلیغاتی و خدماتی در دسترس همه کسب و کارها قرار دارند. عملکرد این خطوط به هم شبیه است. اما در خط های خدماتی برای شماره هایی پیامک ارسال می شود که تمایل به دریافت پیامک دارند و شماره خود را در اختیار فرستنده قرار داده اند و می توان آنها را نوعی سامانه پیامک دانست. این خطوط شکلی از خطوط اختصاصی هستند که با دریافت مدارک حقوقی و شرکتی اپراتور خط اختصاصی به خطوط خدماتی بدل می شوند.   

سامانه تبلیغاتی با این که با این خطوط متفاوت است، اما در کل محیط کاربری آنها مشابه ارسال ایمیل است. شیوه استفاده از آنها هم شبیه بقیه ابزارهای پیام رسانی است. برای شروع باید در وب سایت هایی که این خدمات ارائه می دهند ثبت نام شود. با این سامانه ها و پنل ها می توان به شکل تکی یا گروهی برای مخاطبان پیامک ارسال کرد. این سامانه ها به طور معمول دارای امکانات مختلفی هستند و می توان با آگاهی از این امکانات و ویژگی هایی که دارند برای خرید آنها اقدام کرد.

معرفی پنل پیامک برای کسب و کارها

تهیه پنل پیامک از هلدینگی به نام ایرانیان

پنل پیامک و سامانه های پیامکی مختلف را می توان در هلدینگی به نام ایرانیان برای کارهای تبلیغاتی کسب و کارها پیدا کرد. در این هلدینگ این خدمات تحت عنوان ارین تل عرضه می شوند. این هلدینگ برای کمک به کسب و کارها از سود خود چشم پوشی کرده است و تعرفه بسیار کمی را برای مشتری ها در نظر گرفته است. برای دسترسی به همه خدمات این هلدینگ از جمله پنل ارسال پیامک می توانید به https://iranianvas.ir/ مراجعه کنید. رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کمترین تعرفه بدون واسطه است و تا به حال توانسته است در زمینه تبلیغ و برندینگ کسب و کارها فعالیت گسترده ای را ارائه دهد.

برای تهیه هر یک از این پنل ها می توان از طریق قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان اقدام کرد و به طور مرتب از این خدمات بهره برد. همچنان ارسال و فرستادن پیامک از روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است که با وجود گسترده شدن شبکه های اجتماعی هنوز هم کارایی دارد.

 

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.