0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

ارزانترین لیست قیمت تورهای مالدیو، مالزی و تایلند

با نزدیک شدن به بازه زمانی های محبوب و پرگردشگر برای سفر کم کم بیشتر افراد به این فکر می افتند که بهترین مقصد برای سفر را انتخاب کنند و این سوال ذهن آنها را درگیر می کند که کدام شهر یا کشور سفر کنیم که بیشتر از تفریحات آن بتوانیم لذت ببریم و غرق در شادی و نشاط شویم؟ درست به همین دلیل آژانس مسافرتی نامی گشت تصمیم دارد که در این مطلب به معرفی 3 مقصد ساحلی و بسیار پرطرفدار در آسیای شرقی را برای سفر که البته با هر نوع سلیقه ای هم هماهنگی داشته باشد را به افراد علاقه مند سفر معرفی کند، پس این دعوت آژانس مسافرتی نامی گشت را قبول کنید و با ما همراه باشید تا محبوب ترین و بهترین مقاصد گردشگری را برای گذراندن تعطیلاتی بیادماندنی را بشناسید.

 

تور مالدیو

تور مالدیو یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای تجربه سفری مملو از آرامش مطلق، فرار از شلوغی شهر و آب و هوای مطبوع و لذت بخش است. اگر دوست دارید تعطیلاتی فراموش نشدنی و خاطره انگیزی را در دل طبیعت بکر سپری کنید، تور مالدیو نامی گشت بهترین انتخاب برای شما می باشد. در حال حاضر تنها راه سفر به مجمع ‌الجزایر مالدیو، تهیه بلیط تهران – ماله و سفر به مالدیو با پرواز غیر مستقیم می باشد و پروازهای سیستمی تهران – مالدیو با پروازهای لوکسی همچون پرواز مالدیو با هواپیمایی امارات (از دبی)، پرواز مالدیو با هواپیمایی قطر (از دوحه)، پرواز مالدیو با هواپیمایی ایر سریلانکا (از کولومبو) و پرواز مالدیو با هواپیمایی سنگاپور (از سنگاپور) انجام می‌ شود. اما در بعضی از مواقع از سال و به ویژه در ایام شلوغی و های سیزن مالدیو، تعدادی پرواز چارتری هم توسط برخی از ایرلاین‌ های داخلی مثل ماهان، در مسیر هوایی تهران – مالدیو انجام می ‌شود که باعث می شوند ارزرانترین قیمت تور مالدیو را بتوانید خریداری نمایید.

 

 

در راهنمای سفر با تور مالدیو در سایت گردشگری نامی گشت تمام اطلاعات مورد نیازی که باید پیش از خرید ارزانترین تور مالدیو بدانید را می توانید مطالعه کنید تا با دیدی باز و کسب اطلاعات کامل بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

تور مالزی

بی شک امسال هم مثل هر سال طیف وسیعی از گردشگران و توریست ها تصمیم می گیرند که در تعطیلات ایام مختلف سال بخصوص تابستان و عید نوروز به شهرهای توریستی مالزی سفر کنند اما به نظرشان پیدا کردن بهترین قیمت تور مالزی در این روزها کار بسیار سختی است به همین دلیل کارشناسان با تجربه مجموعه مسافرتی نامی گشت برای کمک به شما در مورد رزرو بهترین قیمت تور مالزی با استفاده از تور ارزان قیمت و لحظه آخری این مقصد خبرهای هیجان انگیزی برای شما دارد که بتوانید خاطراتی لذت بخش را تجربه کنید. خوب این مجموعه موفقر و با تجربه متنوع ترین تورهای مسافرتی خود را در رده ضعیف، متوسط و لوکس به شما ارائه خواهد کرد که شما بتوانید با توجه به بودجه ای که تعیین کرده اید انتخاب های متنوعی را داشته باشید.

 

ارزانترین لیست قیمت تورهای مالدیو، مالزی و تایلند

ضمنا همانطور که می دانید نرخ تور مالزی براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (برجایا ایر، لایانگ لایانگ آئرواسپیس، ام‌ اچ ‌اس اوییشن و…) به مقصد شهرهای کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی مالزی و همچنین قیمت هتل رزرو شده در مالزی متفاوت و متغییر خواهد بود. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر بسیار اساسی در قیمت تور مالزی دارند، تعداد روزهای مدت اقامت شما نیز میتوانند نرخ تور انتخابی شما را دستخوش تغییراتی می کند.

تور تایلند

تور تایلند یکی از بهترین تورها در سطح جهان است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. تایلند کشوری است با مردمانی مهربان و میهمان نواز که به دلیل روحیه بسیار خوب مردم کشورش به ” سرزمین لبخند ” معروف است. بیشتر مردم تایلند، بودایی هستند و در سراسر این کشور می توانید هزاران معبد بودایی قدیمی که برخی از آنها جزو آثار تاریخی این کشور هستند را از نزدیک ببینید و از معماری باشکوه آنها عکس های یادگاری زیبایی بگیرید. البته جاذبه های تایلند خیلی زیادند و از شنا و آفتاب گرفتن در سواحل آن و یا انواع ورزش های آبی و غواصی گرفته تا رفتن به پارک های آبی، آکواریوم، شهربازی و مراکز هیجان انگیز تفریحی (به خصوص شهربازی بانکوک که در نوع خود بی نظیر است)، فیل سواری، اسب سواری، رفتن به اعماق جنگل های سرسبز این کشور، دیدن ببر و حیوانات مختلف در باغ وحش از نزدیک، رستوران های مختلف، مراکز خرید بزرگ و مدرن، موزه های مختلف و… همگی حیرت انگیز هستند.

ارزانترین لیست قیمت تورهای مالدیو، مالزی و تایلند

در حال حاضر تور هوایی تایلند در طیف متنوعی از سمت مجموعه مستفرتی نامی گشت برگزار می شوند اما محبوب ترین تورهای تایلند در حال حاضر: تور پوکت، تور بانکوک، تور ساموئی، تور پاتایا، تور ترکیبی تایلند و… می باشند که هر کدام دارای جاذبه های توریستی منحصر به فرد و جذاب خودشان را دارند.

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.