0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

p3psd 1

موفقیت یک کسب و کار به موارد متعددی وابسته است ، وب سایت های بسیاری در اینترنت بصورت کسب و کار مشغول هستند که به نحوی می توان آنها را محل کسب و کار صاحبان آنها دانست.ما قصد داریم در این مطلب روش داشتن کسب و کار آنلاین موفق را تشریح نماییم. در ادامه مجموعه ملزومات و قواعدی که موجب راه اندازی صحیح و اصولی، همچنین مدیریت و توسعه موفق کسب و کار می شود اشاره خواهیم کرد.

ساختار کسب و کار آنلاین موفق باید چگونه باشد؟

ساختار کسب و کار آنلاین موفق همیشه دارای برنامه جامع و هدفمند برای خود می باشد و خود را با شرایط موجود تطابق نمی دهد. در واقع یک کسب و کار آنلاین موفق قدرتمند بوده  و دربرابر مشکلات و خطرات توان بالایی دارد. در زمان های بحرانی قدرت و اعتبار یک کسب و کار  مشخص می شود و کسب و کارهای ضعیف معمولا در برابر مشکلات با شکست مواجه میشوند. منظور ما از قدرت، محبوبیت و اعتبار ناشی از درستکاری، اخلاق، اهمیت دادن به ارزش های انسانی و فراهم نمود بهترین خدمات برای کاربران و مشتریان کسب و کار است.

توجه به منافع کوتاه مدت باعث می شود کسب و کار آنلاین از بزرگترین امتیاز که محبوبیت برند میباشد محروم شود. محبوبیت یک برند سبب می شود کسب و کار آنلاین روز به روز قدرتمندتر شده و مسیر توسعه هموار تر شود. یکی از بازخوردهای بسیار خوب محبوبیت این است که خود مشتریان نیز به بازوی تبلیغاتی شما تبدیل می شوند که عاملی مهم و بسیار تعیین کننده در کسب سهم فروش بازار است. کسب و کار آنلاین موفق شاخصه های زیادی دارد که در زیر به چندمورد مهم اشاره میکنیم.

هدف گذاری برای کسب و کار  و برنامه ریزی جامع و منظم برای کسب و کار

کاربران ارزش بالایی دارند و خدمات پس از فروش و همچنین پشتیبانی مناسبی به عمل می آید.

محصولات و خدمات کسب و کار آنلاین دارای شاخص کیفی بسیار بالایی است.

کسب و کار آنلاین موفق، قدرت و نفوذ لازم را برای عملکرد مطلوب دارا می باشد.

روند برندسازی و تبلیغات بصورت درستی پیاده سازی می شود.

مدیریت کسب و کار آنلاین موفق، فرد یا مجموعه ای جاه طلب متناسب با اصول کسب و کار اخلاقی هستند.

مدیریت موفق کسب و کار آنلاین چه دستورالعمل هایی دارد؟

راه اندازی کسب و کار آنلاین، به مدیریت نیاز دارد. در مرحله مدیریت تمامی تلاش ها بر مبنای حفظ کسب و کار است و همچنین تلاش برای بوجود آوردن وضعیت و رویه عادی فعالیت کسب و کار. در مرحله مدیریت، کنترل  اوضاع در مواقع عادی و اتخاذ تمهیدات لازم برای مواقع بحرانی بسیار اهمیت بالایی دارد. از مجموعه دستورالعمل های مهم و تاثیرگذار در مدیریت موفق کسب و کار آنلاین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کنترل منظم و دقیق تمامی بخش های کسب و کار آنلاین

تامین مطلوب زیرساخت ها به منظور بالا رفتن سطح کیفی

تلاش برای افزایش آگاهی و بالا رفتن بازدهی و کارایی

تلاش برای بالا رفتن هماهنگی تیم کسب و کار آنلاین

ایجاد روحیه کاری بالا و تیمی بین اعضای تیم کسب و کار آنلاین

ایجاد فضای رقابتی بین اعضای تیم کسب و کار آنلاین

و …

دستورالعمل هایلازم برای توسعه موفق کسب و کار آنلاین

بسیاری از اقدامات موثر و تاثیرگذار در مرحله توسعه صورت می گیرد، هر کسب و کار آنلاین که به فکر توسعه، گسترش فعالیت و پیشرفت نباشد دیر یا زود به سمت نابودی خواهد رفت. در واقع  این همان جاه طلبی مثبت می باشد که باید عوامل و مدیران کسب و کار آنلاین این روحیه را داشته باشند تا کسب و کار رشد کند.

موارد زیر از مجموعه دستورالعمل های توسعه موفق کسب و کار آنلاین میباشند:

فراهم نمودن زیرساخت های توسعه کسب و کار آنلاین

تلاش برای فراگیرتر کردن نام و برند کسب و کار آنلاین

پیاده نمودن الگوهای موفق توسعه کسب و کار

جمع بندی کلی و نتیجه گیری

در تمامی کسب و کار های آنلاین موفق و بزرگ مسلما کوله باری از تجربه های ناشی از مواقع بحرانی وجود دارد که با موفقیت از آنها بیرون آمده اند. در بسیاری از موارد تفاوت کسب کارهای ضعیف با کسب و کارهای قوی و بزرگ در این است که کسب و کارهای آنلاین ضعیف هر مشکلی را بهانه ای برای توجیه ضعف خود پیش می کشند اما کسب و کارهای قوی از تهدیدها فرصت می سازند. در دنیای کسب و کارهای آنلاین قطعا رقابت بالاست و این رقابت هر روز بیشتر می شود. اگر هر کسب و کاری بر مبنای اصول تمامی تلاش خود را در جهت رقابت سالم بکار گیرد قطعا نتیجه ای جز موفقیت ندارد. پایین بودن اعتماد به نفس و نا امیدی در کسب و کارها جایی ندارد و باید تلاش کرد جزو بهترین ها بود. زمانی که یک کسب و کار محبوبیت ، نام و اعتبار لازم را کسب و جزو بهترین ها شد آنموقع است که سیل عظیم و قابل توجه مشتریان به سمت آنها کشیده خواهد شد.

‏0 نظرات

  • Author's gravatar
    اسحاق 2ام اردیبهشت 1398 , 6:50 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید از سایت خوبتون میتونم بپرسم اسم قالب سایتتون چیه آیا تخصصی هست یا اگر نیست چه قالبی قبلا بوده خیلی ممنون.

    پاسخ
    • Author's gravatar
      مدیر سایت 3ام اردیبهشت 1398 , 6:19 ق.ظ

      درود
      قالب سایت اختصاصی هست

      پاسخ

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.