0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

افزونه Woocommerce Automated Poll | افزونه ساخت نظرسنجی برای محصولات ووکامرس | نظرسنجی پیامکی خودکار ووکامرس فارسی | افزونه نظرسنجی ووکامرس

معرفی افزونه نظر سنجی خودکار ووکامرس

افزونه نظر سنجی خودکار ووکامرس یک افزونه وردپرس کاربردی است و  امکان نظرسنجی از کاربران پس از خرید محصول را فراهم می کند. افزونه وردپرس فروشگاهی نظر سنجی خودکار ووکامرس پس از مدت زمان تنظیم شده برای خریداران محصول یک لینک اختصاصی ایجاد میکند و با ارسال این لینک به صورت ایمیل و پیامک به خریداران آنها را دعوت به ثبت نظر می کند. افزونه نظر سنجی خود کار  که یک محصول ایرانی است به طوری طراحی شده است که تمام افراد با هر دانشی حتی بدون نیاز به ورد در وبسایت وارد لینک اختصاصی شده و به محصولاتی که خریداری کرده اند نظر دهند.

پس از شناخت اهمیت زیاد ثبت نظر سنجی در فروشگاه طراحی و توسعه داده شد این افزونه وردپرس به شما کمک میکند بدون هیچ درگیری و بیشترین هوشمندی ممکن خریداران فروشگاه خود را به ثبت نظر و بیان تجربه خود از خرید در وب سایت شما دعوت می کند.

معرفی افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس

امکانات افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس
چرا ثبت نظر در وبسایت ها اهمیت بسیاری دارد؟

ممکن است اکنون این سوال ها برای شما مطرح شود که: ” که چرا ما باید از افزونه نظر سنجی خودکار استفاده کنیم؟” یا “اصلا ثبت نظر در وب سایت چه  اهمیتی دارد؟”
تجربه نشان داده است که مشتریان محصولاتی را که دارای امتیاز و نظر توسط خریداران قبلی محصول مورد نظر خودشان هستند را با اعتماد و خیال راحت بیشتری خریداری میکنند. این مسئله بسیار مهم بیشتر در وب سایت های بزرگی مثل راست چین و دیجی کالا  دیده می شود، و همین امر باعث فروش بیشتر و رصایت خریداران می شود. اما متاسفانه در فروشگاه های کوچک یا تازه تاسیس به این موضوع توجهی نمیشود و همین امر باعث جلو گیری پیشرفت و کاهش چشمگیر فروش میشود. از سمت دیگر از بزرگ ترین چالش های مدیران فروشگاه های فهمیدن سلیقه مشتری و افزایش کیفیت محصولات طبق خواسته مشتریان است که تنها راه دریافت این موضوع مشاهده نظرات مشتریان است.

افزونه ساخت نظرسنجی برای محصولات ووکامرس یک افزونه کاربردی است که میتواند با الگوریتم های گوناگون مشتریان را به ثبت نظر در وب سایت سوق دهد و باعث افزایش مشتریان وفادار و رشد چشم گیر میزان فروش در وب سایت شما شود.

 

امکانات افزونه Woocommerce Automated Poll

با افزونه نظر سنجی خودکار ووکامرس طبق میل خریداران محصول ارائه دهید. این افزونه با نمایش آمار نظرات و خواسته های مشتریان به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ زحمتی و به اسانی سلیقه خریداران خود را شناسایی کنید و آنطور که مشتریان شما دوست دارند فروش گاه خود را توسعه دهید. این امر آنچنان مهم و قابل توجه است که بسیاری از وب سایت های موفق فعلی چندین کار مند برای فهمیدن نیاز های فروشگاه با توجه خواسته مشتریانشان استخدام کرده اند که این افزونه میتواند تا حد بسیار زیادی شما در این راه افزایش فروش کمک کند.

افزونه نظر سنجی پس از بررسی بسیار زیاد بازار و شناخت نیاز های دارندگان فروشگاه ها طراحی و توسعه داده شد که با برخورداری از چندین ویژگی کاربردی و کار آمد به انتشار رسید. البته این افزونه در اول کار خود است و همانطور که خود این افزونه به دنبال افزایش نظر در فروشگاه ها است خود هم برای پیش رفت و توسعه نیاز به پیشنهاد شما مشتریان عزیز و وفادار دارد. تیم ما همیشه به دنبال پیش رفت و توسعه بوده است و چه پیشرفتی  از این بیشتر که شما مشتریان عزیز راست چین بتوانید به ما در توسعه محصولاتمان کمک کنید و ما بتوانیم رضایت صد در صدی شما را کسب کنیم.
در اینجا با ویژگی های مهم این افزونه بیشتر آشنا میشویم.

افزونه نظر سنجی خودکار ووکامرس چگونه کار میکند؟

این افزونه طبق سلیقه ایرانی طراحی شده است و کار با این افزونه بسیار آسان و روان است. پس از خرید و فعال سازی این افزونه نیازی نیست که کار های بسیار پیچیده و سختی انجام دهید شما با ورود به بخش تنظیمات این افزونه میتوانید عملکرد این افزونه را آنطور که دوست دارید و به آسانی تنظیم کنید. پس از تنظیمات ظاهری و اتوماتیک افزونه نوبت به تنظیمات ایمیل و پیامک است که آموزش این بخش به طور کامل به خریداران داده خواهد شد. شما پس از تنظیم و ست این افزونه میتوانید سیستم خود را خاموش کنید و منتظر باشید که مشتریانتان به ثبت نظر خود به پردازند و شما پس از برگشت به وب سایت خود میتوانید افزایش فروش و رضایت مشتریان خود را ببینید و با استفاده از آمار داده شده آنطور که مشتریانتان دوست دارند فروشگاه خود را توسعه دهید.

با خرید و دانلود افزونه نظر سنجی خودکار ووکامرس از راست چین از آپدیت دائمی و رایگان محصول بهره مند خواهید شد.

 

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 57 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 15 بهمن, 1402
منتشر شد: 15 بهمن, 1402