0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

معرفی افزونه مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس

افزونه Woochar یک افزونه وردپرس فروشگاهی است که می توانید مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس را انجام دهید. شاید برای شما بعنوان مدیر یک سایت فروشگاهی پیش آمده باشد که مشتریان هنگام پر کردن فرم های صورتحساب یا حساب کاربری فروشگاهتان اطلاعات خود را بدرستی وارد نمی کنند و عموما دسترسی شما به مشخصات مشتریانتان را با اختلال ایجاد می کند. یا شاید بخواهید هنگام پر کردن فیلدهای مربوط به ووکامرس کاربران سایت شما نیازی به تعویض زبان صفحه کلید نداشته باشند و در هر فیلدی از قبیل فارسی و انگلیسی و عددی بتوانند بدون عوض کردن زبان صفحه کلید خود، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند. گروه طراحان طلوع ارتباطات چنین امکاناتی را با طراحی یک افزونه وردپرس بی نظیر با رابط کاربری خیلی آسان برای شما فراهم کرده است.

افزونه مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس یک محصول ایرانی است که کار اجبار ورود حروف فارسی یا انگلیسی را برای فیلدهای پرداخت یا بخش های مختلف ووکامرس انجام می دهد. تصور کنید کاربران شما فیلد ادرس را به صورت فارسی وارد می کنند بدون اینکه تغییر زبان کیبورد خود را انجام بدهند. با این افزونه تغییر زبان کیبورد به فارسی و انگلیسی و افزونه اجبار به ورود اعداد بیشتر آشنا شوید.

معرفی افزونه مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس

امکانات افزونه WooChar

  1. صفحه کلید فقط فارسی

در این حالت شما می توانید ورودی هر کدام از فیلدهای ووکامرس خود را در حالت صفحه کلید فقط فارسی قرار دهید تا کاربران بتوانند حتی با صفحه کلید انگلیسی هم در این فیلدها محتوای فارسی وارد کنند. کاربران شما با این قابلیت می توانند با صفحه کلید انگلیسی فرم های مربوط به ووکامرس را در زمان کوتاهتری و بدون نیاز به تعویض زبان صفحه کلیدشان پر کنند.

5ca681f344538dab1433a340e358b6f89b5f70118a32a

  1. جلوگیری از ورود کاراکتر انگلیسی

وقتی ورودی یک فیلد ووکامرس در این حالت قرار گرفته باشد، کاربران نمی توانند هنگام وارد کردن اطلاعات در این فیلد از صفحه کلید انگلیسی یا کاراکترهای انگلیسی استفاده نمایند. در واقع اگر کاربر هنگام پر کردن این فیلد صفحه کلیدش در حالت انگلیسی باشد پیغام خطایی برای تعویض زبان صفحه کلید خود دریافت می کند.

  1. جلوگیری از ورود کاراکتر فارسی

در این حالت کاربران نمی توانند با صفحه کلید فارسی اقدام به وارد کردن اطلاعات در فیلد مورد نظر کنند و براساس پیغامی خطایی که دریافت می کنند، برای وارد کردن اطلاعات حتما باید صفحه کلید خود را در حالت انگلیسی قرار دهند. این ویژگی معمولا برای فیلدهای ایمیل، نام کاربری، رمز عبور و بطور کلی فیلدهای متنی غیرفارسی استفاده می شوند.

  1. فیلد عددی

با قرار دادن ورودی یک فیلد ووکامرس روی حالت فیلد عددی، کاربران هنگام وارد کردن اطلاعات در این فیلد نمی توانند از حروف فارسی و انگلیسی استفاده کرده و فقط می توانند از اعداد صفحه کلید استفاده کنند. این حالت معمولا برای فیلدهای شماره تلفن، کد پستی، رمز عبور و سایر فیلدهای عددی ووکامرس استفاده می شود.

  1. فیلد عددی فقط انگلیسی

برخی صفحه کلیدها امکان تایپ عدد فارسی را نیز دارند. از جلمه صفحه کلید برخی موبایل ها یا تبلت ها یا لپ تاپ ها.

  1. سازگاری با افزونه YITH Woocommerce Checkout Manager

از مهمترین ویژگی های این افزونه این است که می توانید با استفاده از آن کاراکترهای ورودی فیلدهای حساب کاربری که توسط افزونه مدیریت حساب کاربری ووکامرس یا همان YITH Woocommerce Checkout Manager ایجاد کرده اید را مدیریت کنید.

فیلدهای ووکامرس که از افزونه WooChar در آنها می توان استفاده کرد :

  1. فیلدهای صورتحساب ووکامرس
  2. فیلدهای حمل و نقل ووکامرس
  3. فیلدهای فرم ثبت نام ووکامرس
  4. فیلدهای فرم ورود و فراموشی رمز عبور
  5. فیلدهای تخفیف
  6. فیلدهای توضیحات در ووکامرس

تنظیمات فیلدها Woochar

تنظیمات فیلدهای آدرس افزونه مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس

فیلدهای ثبت نام

تنظیمات فیلدهای توضیحات بیشتر در افزونه مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس

با خرید و دانلود افزونه Woochar از از راست چین از پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و 6 ماه ضمانت بازگشت وجه (نقدی) بهره مند خواهید.

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس، Woochar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه مدیریت کاراکترهای ورودی فیلدهای ووکامرس، Woochar
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 56 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 20 بهمن, 1402
منتشر شد: 20 بهمن, 1402