0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

افزونه ارزبان | ثبت قیمت آزاد ارزهای اصلی در ووکامرس | افزونه قیمت گذاری | افزونه وردپرس ارزبان | افزونه وردپرس نرخ ارز

معرفی افزونه قیمت گذاری ارزبان

افزونه ارزبان یا افزونه نوسان یک افزونه فروشگاهی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی، قیمت‌گذاری محصولات خود را بر پایه‌ی قیمت آزاد ارز تعیین کنید. این افزونه ودرپرس برای فروشگاه‌ساز ووکامرس طراحی شده و به شما این اجازه را می‌دهد تا به ساده‌ترین روش ممکن، قیمت محصول خود را بر مبنای قیمت ارز تعیین نمایید.

به این ترتیب، نیازی به آپدیت کردن مستمر قیمت‌ها وجود نداشته و تنها کافی است که قیمت محصول را بر اساس قیمت ارزی، تعیین کنید. ارزبان در حال حاضر، برای تمام محصولات ساده (فیزیکی، دانلودی و مجازی) قابل استفاده است.

صفحه اطلاعات محصولات ووکامرس افزونه نوسان قیمت

ارزهای قابل استعلام

در حال حاضر، می‌توانید محصولات خود را بر مبنای 4 ارز اصلی دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، لیر ترکیه تعریف نمایید. ارزبان به صورت اتوماتیک، قیمت نهایی را پیش از بارگذاری صفحه برای مشتری، محاسبه کرده و در اختیار ایشان قرار میدهد.

مزایای ارزبان

ارزبان یا افزونه نوسان قیمت با هدف بهبود میزان رضایت مشتریان، طراحی شده است. این افزونه، به ادمین وبسایت کمک می‌کند بدون نگرانی از نوسانات قیمت ارز، محصول خود را همواره به قیمت روز، در اختیار مشتریان قرار دهد. به این ترتیب، میزان سفارشاتی که به دلیل تغییر قیمت (ناشی از تورم)، لغو شده‌اند، به صفر می‌رسد.

همچنین، به دلیل نمایش قیمت روز ارز در بالای دکمه خرید (یا افزودن به سبد خرید)، مشتری مطمئن خواهد شد که قیمت اعلام شده، به روز بوده که همین امر، باعث افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار شما خواهد شد. از جمله مزایای این پلاگین وردپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استعلام قیمت پنج ارز اصلی
  • استعلام قیمت آنی ارز
  • به روز رسانی خودکار قیمت محصول هنگام بازدید (کاهش فشار به سرور)
  • قابلیت رند کردن قیمت محصول
  • ثبت قیمت ارز آزاد در فاکتور فروشنده
  • ثبت قیمت ارز آزاد در فاکتور خریدار
  • محاسبه قیمت محصول و حتی قیمت تخفیف دار

نمایش قیمت ارز به مشتری

به منظور بالا بردن اطمینان مشتریان از به روز بودن قیمت‌ها، افزونه ارزبان، قیمت لحظه‌ای ارز آزاد را در زیر قیمت تومانی محصول نمایش خواهد داد. ارزبان به صورت اتوماتیک، ارز انتخاب شده برای محصول را استعلام کرده و همان واحد ارزی را به همراه فی قیمت ارز، به مشتری نمایش خواهد داد. به لطف کدنویسی اصولی، ارزبان کوچکترین تاثیر منفی برروی سرعت لود سایت شما نداشته و علیرغم اضافه شدن اطلاعات ارزشمند، صفحه محصولات و فروشگاه، با همان سرعت همیشگی لود خواهند شد.

ثبت قیمت ارز در فاکتور

به منظور تسهیل مدیریت مالی مجموعه، ارزبان قیمت ارز در لحظه ثبت سفارش را ذخیره کرده و در قسمت اطلاعات هر سفارش، به ادمین وبسایت نمایش خواهد داد. به این ترتیب، در طولانی مدت شما آمار کاملی از فروش محصول به همراه قیمت روز ارز را در اختیار خواهید داشت. نمونه‌ی ثبت و اطلاع قیمت در تصویر زیر نمایش داده شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، ارزبان فی ارز برای هر محصول را بر اساس ارز انتخاب شده، نمایش خواهد داد.

ثبت قیمت ارز در فاکتور

به روز رسانی قیمت ها

برای آپدیت بودن قیمت‌ها، ارزبان دو مرحله را طی می‌کند. در مرحله اول، قیمت ارز آزاد هر 10 دقیقه یک‌بار استعلام شده و در دیتابیس وبسایت ذخیره خواهد شد. در مرحله دوم، زمانی‌که کاربر به هر صفحه‌ای از سایت که محصولی در آن نمایش داده شده باشد مراجعه کند، ارزبان قیمت محصول را در همان لحظه محاسبه کرده و به ایشان نمایش خواهد داد. بدین ترتیب، با جلوگیری از به‌روزرسانی قیمت تمامی محصولات و صرفا با به‌روز کردن محصولاتی که مشتری در حال بازدید از آن است، حداقل فشار برروی منابع سخت‌افزاری هاست/سرور اعمال می‌شود.

دموی افزونه ارزبان

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه قیمت گذاری محصولات ارزبان (افزونه نوسان)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه قیمت گذاری محصولات ارزبان (افزونه نوسان)
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 62 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 9 بهمن, 1402
منتشر شد: 9 بهمن, 1402