0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

افزونه مقایسه محصولات مشابه دیجی کالا | افزونه مقایسه ووکامرس مشابه دیجی کالا | افزونه مقایسه محصولات ووکامرس Roya Compare

معرفی افزونه رویا کامپیر؛ مقایسه محصولات مشابه دیجی کالا

اگر یک سایت فروشگاهی دارید حتما به وجود ابزاری که بتواند محصولات را با هم مقایسه کند نیاز دارید. ابزاری که با آن کاربران شما در یک صفحه بتوانند دو یا چند محصول را با هم مقایسه کرده و با اطمینان بیشتری خرید کنند. در این میان افزونه های زیادی برای مقایسه محصولات وجود دارند اما آنقدر کامل نیستند که نیازهای یک فروشگاه آنلاین را برآورده کنند.

افزونه رویا کامپیر با بررسی دقیق و نیاز سنجی کاربران، راحت‌ترین و پز سرعت‌ترین روش مقایسه چند محصول را برای کاربران فراهم کرده است. این افزونه وردپرس به شما امکان می‌دهد تا محصولات را بر اساس قیمت و ویژگی هایشان با یکدیگر مقایسه کنید.

امکانات افزونه مقایسه محصولات مشابه دیجی کالا

بعد از نصب و فعالسازی افزونه، صورت خودکار آیکون مقایسه، در صفحه محصول روی عکس محصول اضافه شده و کاربر با کلیک روی آن، وارد صفحه مقایسه شده و می‌تواند با اضافه کردن سایر محصولات مورد نظر خود، آنها را با هم مقایسه کند. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را در صفحه مقایسه جستجو کنید. همچنین امکان اسکرول کردن بینهایت ( Infinite Scroll ) در مدال نیز در نظر گرفته شده است. سایر امکانات این افزونه فروشگاهی عبارتند از:

  • با افزونه مقایسه محصولات مشابه دیجی کالا شما می‌توانید به صورت دلخواه کد کوتاه [roya_compare]  را در هر بخشی که بخواهید قرار دهید.
  • برای سایت‌هایی که از المنتور استفاده می‌کنند، برای سهولت کار یک ویجت در نظر گرفته شده است.
  • امکان افزودن به سبد خرید در صفحه مقایسه وجود دارد.
  • امکان نمایش جدول ویژگی های محصولات برای مقایسه هر چه بهتر محصولات وجود دارد.

در برخی مواقع شما نیاز دارید تا نماد مقایسه را در قسمت مورد نظر خود قرار دهید. به همین دلیل در بخش تنظیمات، شما می‌توانید ” نماد مقایسه ” را که به طور خودکار در حلقه محصولات و همچنین صفحه محصول ایجاد شده فعال یا غیرفعال کنید.

افزونه رویا کامپیر امکان افزودن محصولات را در صفحه محصول با قابلیت ایجکس و جستجوی ایجکس فراهم می‌کند. 

امکانات و ویژگی‌های افزونه مقایسه محصولات مشابه دیجی کالا، افزونه رویا کامپیر

افزونه مقایسه محصولات رویا کامپیر بر اساس قیمت و ویژگی‌هایشان در یک صفحه مجزا به کار می‌رود که عملکر آن مشابه با دیجی کالا است. در این افزونه یک ویجت برای قابلیت استفاده آن در المنتور قرار داده شده است. 

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه رویا کامپیر؛ مقایسه محصولات مشابه دیجی کالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه رویا کامپیر؛ مقایسه محصولات مشابه دیجی کالا
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 58 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 19 بهمن, 1402
منتشر شد: 19 بهمن, 1402