0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

اتصال سایت فروشندگان به دیجی کالا | افزونه اتصال سایت به دیجی کالا | سیستم هماهنگ کننده پنل فروشندگان دیجی کالا با ووکامرس

دیجیکسل افزونه اتصال ووکامرس به پنل فروشندگان دیجی کالا

افزونه دیجیکسل یک افزونه وردپرس فروشگاهی است. اگر در کنار وبسایت فروشگاهی خود در دیجی کالا نیز به عنوان فروشنده فعالیت دارید، حتما با مشکل عدم هماهنگی موجودی و همچنین قیمت محصولات بین وب سایت و پنل فروشندگان دیجی کالا مواجه هستید! با استفاده از افزونه وردپرس دیجیکسل که یک محصول ایرانی است این مشکل برطرف خواهد شد و همواره موجودی و قیمت محصولات شما به روز و هماهنگ هست و سفارشات شما به علت عدم موجودی لغو نخواهد شد. در ویدئو زیر در مورد امکانات این افزونه بیشتر توضیح می دهیم.

یکی دیگر از مشکلاتی که فروشندگان دیجی کالا با آن مواجه هستند این است که برای مدیریت سفارشات و محصولات خود در پنل فروشندگی دیجی کالا نیاز دارید تا دسترسی پنل فروشندگی را در اختیار کارمندان خود قرار دهید و در نتیجه کارمندان شما به اطلاعات مالی پنل دسترسی خواهند داشت، اما با استفاده از افزونه دیجیکسل دیگر نیازی به دسترسی به پنل فروشندگان نیست و اپراتورهای شما می توانند لیست سفارشات را در وب سایت ووکامرسی خودتان مشاهده کنند و همچنین در صورت نیاز قیمت و موجودی و برخی مشخصات دیگر محصولات را مدیریت کنند.

با افزونه اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به ووکامرس به راحتی هماهنگی بین موجودی ها و قیمت محصولات را در وب سایت خود انجام دهید.

افزونه دیجیکسل افزونه ای برای اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به سایت ووکامرسی

امکانات افزونه دیجیکسل

در ادامه به بررسی مهم ترین امکاناتی که افزونه اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا با ووکامرس دارد می پردازیم. این امکانات می توانند به مدیریت سریع و ساده فرایند همکاری در فروش کمک کند و روند پاسخگویی به کاربر را تسریع کند که در نهایت افزایش فروش را بدنبال دارد.

هماهنگی موجودی وب سایت و پنل دیجی کالا

بلافاصله پس از ثبت سفارش در دیجی کالا، این سفارش در بخش سفارشات ووکامرس در وب سایت شما ایجاد خواهد و در نتیجه موجودی محصول در وب سایت شما نیز کاهش می یابد و دقیقا مثل این هست که یک مشتری از وب سایت شما خرید را انجام داده باشد. همچنین در صورت ثبت سفارش در وب سایت، تغییر موجودی بلافاصله در پنل فروشندگی دیجی کالا اعمال خواهد شد.

علاوه بر این در صورتی که موجودی یک محصول را در وب سایت خود ویرایش کنید این تغییر در صورت انجام تنظیمات، در پنل فروشندگان دیجی کالا نیز اعمال خواهد شد.

بروزرسانی قیمت محصول در دیجی کالا با افزایش!

زمانی که اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به ووکامرس انجام شود، شما می توانید با تغییر قیمت محصول خود در ووکامرس قیمت محصول در پنل دیجی کالا را هم تغییر دهید. با این تفاوت که شما می توانید مشخص کنید، یک مبلغ ثابت یا درصدی از قیمت محصول یا ترکیبی از این 2 حالت به مبلغ درج شده در ووکامرس اضافه شود و سپس مبلغ جدید در پنل دیجی کالا ثبت خواهد شد و به این ترتیب می توانید کمیسیون و هزینه های اضافی دیجی کالا را نیز در نظر بگیرید.

توجه کنید این تنظیمات افزایش قیمت را می توانید به صورت عمومی برای همه محصولات، به ازای هر دسته بندی و یا به صورت تکی برای هر محصول مشخص کنید.

اطلاع رسانی ثبت سفارش جدید از طریق پیامک

در صورت تمایل با استفاده از افزونه پیامک ووکامرس فارسی در وب سایت خود می توانید تعیین کنید که پس از ثبت سفارش جدید د پنل دیجی کالا، به مدیر یا مدیران سایت پیامک اطلاع رسانی ارسال شود و نیاز به بررسی همیشگی پنل دیجی کالا برای مشاهده سفارشات جدید وجود ندارد.

دریافت هوشمند لیست محصولات از پنل فروشندگی دیجی کالا

شما با یک کلیک می توانید لیست تمامی محصولات دارای تنوع در پنل فروشندگی دیجی کالا را به همراه تنوع های ثبت شده دریافت کنید و پس از انجام این کار این محصولات را به راحتی به محصولات ووکامرس خود اختصاص دهید.

در این بخش امکانی در نظر گرفته شده است که اگر شناسه محصول (sku) در وب سایت ووکامرسی شما، با مقدار کد فروشنده که در پنل فروشندگی دیجی کالا برای هر تنوع ثبت می شود، یکسان باشد، در زمان دریافت اطلاعات محصولات هماهنگی بین محصولات به صورت خودکار انجام شود و نیاز به اختصاص دستی وجود ندارد.

افزودن محصولات پنل فروشندگی در ووکامرس

با استفاده از افزونه دیجیکسل به راحتی می توانید محصولی که در پنل فروشندگی شما وجود دارد اما در وب سایت شما ثبت نشده است را به محصولات ووکامرس سایت خود اضافه کنید. امکان ایجاد محصول به صورت متغییر و ساده، اضافه شدن دسته بندی محصول، تعیین وضعیت انتشار محصول، دریافت توضیحات اصلی و کوتاه، دریافت عنوان انگلیسی به عنوان نامک، دریافت گالری تصاویر محصول و دریافت ویژگی های محصول از امکانات این بخش در افزونه دیجیکسل می باشد.

کدنویسی کاملا بهینه و اصولی

تبادل اطلاعات بین وب سایت ووکامرسی شما و پنل فروشندگی دیجی کالا از طریق وب سرویس ارائه شده توسط دیجی کالا می باشد که می بایست درخواست ها برای دریافت یا ایجاد اطلاعات ارسال گردد. این درخواست ها در افزونه دیجیکسل به صورت کاملا اصولی و بهینه و بر اساس استانداردهای وردپرس ارسال می شود تا به هیچ وجه تاثیری روی سرور شما نداشته باشد و هیچ درخواست اضافی از سمت افزونه ایجاد نخواهد شد.

جداول اختصاصی در دیتابیس

کلیه اطلاعات مربوط به محصولات، تنوع ها و سفارشات پنل فروشندگی دیجی کالا در جداول اختصاصی افزونه دیجیکسل ذخیره می شود. انجام این کار باعث می شود تا زیاد بودن داده ها به هیچ عنوان تاثیری در سرعت کوئری های وب سایت وردپرسی شما و عملکرد وردپرس و ووکامرس نداشته باشد و تمامی کوئری ها و درخواست های افزونه دیجیکسل به صورت مجزا از جداول اصلی وردپرس انجام خواهد شد.

پیش نیازهای افزونه دیجیکسل

  1. برای استفاده از این افزونه نیاز به دریافت کلید API از دیجی کالا وجود دارد که می بایست با پشتیبانی دیجی کالا در ارتباط باشید و بدون آن امکان استفاده از افزونه وجود ندارد.
  2. عملکرد این افزونه کاملا وابسته به داده ها و شرایطی هست که دیجی کالا برای این بخش در نظر می گیرد و در صورت ایجاد هر گونه تغییر و یا عدم ارائه این ویژگی توسط دیجی کالا در هر مقطع زمانی، تمامی مسئولیت به عهده خود شما می باشد و شما با علم به این موضوع محصول را خریداری می کنید.
  3. ارسال داده ها به وب سایت شما به عهده دیجی کالا می باشد و در صورت عدم ارسال این موضوع میبایست توسط شخص شما از پشتیبانی دیجی کالا پیگیری شود و ما مسئولیتی در این زمینه نخواهیم داشت.
  4. در صورت وجود مشکل احتمالی در عملکرد، جهت بررسی مشکل توسط ما، می بایست دسترسی به پنل فروشندگی خود را ارائه نمایید تا مشکل بررسی و نوع مشکل به شما اعلام شود.
  5. برای استفاده از افزونه، نیاز هست تا افزونه رایگان توسعه ارتباطات نیکان از طریق مخزن وردپرس را نصب و فعال نمایید.
  6. در صورت نیاز به استفاده از ویژگی ارسال پیامک، می بایست افزونه پیامک ووکامرسی فارسی را در وب سایت خود نصب و فعال نمایید.
مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه دیجیکسل، اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به ووکامرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه دیجیکسل، اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به ووکامرس
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 104 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 17 بهمن, 1402
منتشر شد: 17 بهمن, 1402