0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

افزونه اشتراک ویژه با امکان پرداخت اقساطی | افزونه قفل گذاری لینک دانلود  | افزونه حفاظت از لینک دانلود  | افزونه فروش اقساطی محصول با اشتراک ویژه

 

♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫

به زودی سوپر آپدیت نسخه 10.5.8 منتشر خواهد شد و قیمت افزونه افزایش خواهد یافت.

در صورت نیاز به افزونه فوکامرس؛ از فرصت باقیمانده برای خرید با قیمت فعلی استفاده کنید!

 

معرفی افزونه فوکامرس

افزونه اشتراک ویژه فوکامرس یک پلاگین عضویت ویژه و حفاظت از محتوای ایرانی، استاندارد و سبک مبتنی بر ووکامرس است که تمام نیازهای شما برای فروش اشتراک، عضویت ویژه و فروش اقساطی محتوای آموزشی یا فایل، قفل‌گذاری محتوا و قفل گذاری لینک دانلود برطرف می‌کند.

افزونه اشتراک ویژه فوکامرس با نیازسنجی منطق بومی و نیاز فروشگاه‌های آموزشی و فایل در ایران در نظر گرفته شده که نسبت به افزونه‌های مشابه سرعت بالاتر و پیاده‌سازی آسان‌تری دارد! و به دلیل سازگاری با ووکامرس از تمام درگاه‌های پرداخت ووکامرس پشتیبانی می‌کند و نیازمند افزونه جداگانه برای درگاه پرداخت نیست. از آنجایی که موفقیت سایت شما را موفقیت افزونه فوکامرس VIP می‌دانیم همراه با افزونه فیلم آموزشی و بیش از 90 صفحه راهنمای فارسی به همراه پیاده سازی سناریوهای مختلف را آموزش داده‌ایم.

افزونه فوکامرس VIP امکان راه‌اندازی سیستم اشتراک ویژه و عضویت ویژه را همزمان در سایت شما فراهم می‌کند؛ این در حالی است که اکثر افزونه‌ها فقط یکی از این دو منطق را در سایت شما فراهم می‌کنند.

نکته بسیار مهم این است که افزونه فوکامرس یک افزونه استاندارد مبتنی بر ووکامرس است و این موجب می‌شود که از تمام مزایای ووکامرس مثل درگاه بانکی ووکامرس یا روند ثبت نام یکسان با وردپرس استفاده کنید؛ این درحالی است که افزونه‌هایی که سیستم جداگانه اشتراک ویژه هستند نیازمند افزونه درگاه پرداخت جداگانه ویژه این افزونه هستند و شما باید یک هزینه جداگانه برای درگاه بانکی آن‌ها پرداخت کنید که در فوکامرس اینگونه نیست و شما در هزینه خود صرفه جویی می‌کنید.

نظرات شما برای ما بسیار مهم است؛ افزونه فوکامرس یک افزونه زنده است و تا کنون  بیش 11 آپدیت برای این افزونه در راستچین منتشر شده است و نظرات مختلف شما مانند پیامک ؛ محدودیت دانلود روازنه؛ محدودیت دانلود محصول و یا محدودیت در دوره اشتراک و … در این بروزرسانی‌ها منتشر شده است. (نسخه فعلی 8.3.5)

◄◄◄ لطفا بخش بروزرسانی‌های افزونه در پایین صفحه را جهت اطلاع از امکانات جدید فوکامرس حتما مطالعه بفرمایید ►►►

 

پیاده سازی اشتراک ویژه در کمتر از 2 دقیقه با افزونه فوکامرس VIP!

اگر باور ندارید فیلم زیر را مشاهده کنید تا هم با کمی از امکانات بیشمار افزونه فوکامرس آشنا شوید و هم مشاهده کنید که چگونه با افزونه اشتراک ویژه فوکامرس در سایت خود در کمتر از 2 دقیقه اشتراک ویژه را پیاده سازی کنید:

افزونه فوکامرسVIP برترین و کامل‌ترین افزونه ایرانی راه‌اندازی آسان اشتراک ویژه

افزونه فوکامرس تنها یک افزونه اشتراک ویژه برای قفل گذاری لینک دانلود نیست، بلکه افزونه ای برای نمایش محتوا هوشمند بر اساس اشتراک کاربر، فروش اقساطی با اشتراک ویژه، و غیره است که با آن می توانید درآمد خود را از فروش فایل و تعریف اشتراک افزایش دهید.

افزونه فوکامرس برای راه اندازی اشتراک ویژه و عضویت ویژه در وردپرس و ووکامرس (ممبرشیپ) با امکانات کامل پلن ساز اتوماتیک ؛ ارسال پیامک ؛ پشتیبانی از درگاه بانکی ایران؛ محدودیت دانلود روزانه فایل یا محصول؛ محدودیت دانلود در طی دوره اشتراک و ... | Foocommerce VIP | WordPress Membership Plugin | Woocommerce

معرفی سریع افزونه عضویت ویژه و حفاظت از محتوا فوکامرس

◄امکانات پلاگین اشتراک ویژه فوکامرس را بخوانید، مطمئن باشید که نیاز همه فروشگاه های ووکامرسی است چون امکاناتی فراتر از اشتراک ویژه دارد►

1. امکان عضویت ویژه و امکان فروش اقساطی محتوا

2. امکان قفل گذاری محتوا

3. حفاظت و قفل گذاری لینک دانلود

4. تشخیص خریدار و بازدید کننده و نمایش محتوای اختصاصی (مثلا دکمه ورود به اتاق وبینار برای خریدار بلیط)

5. امکانات ویژه فروشگاه فایل و یا فروشگاه آموزشی

6. امکان تشویق بازاریاب

همراه افزونه 90+ صفحه راهنمای کاربری فارسی همراه با توضیح کامل یک پروژه عملی نمونه راه‌انداری سیستم اشتراک ویژه آمده است.

کار با این افزونه وردپرس بسیار آسان است، کافی است که شورتکد مربوطه را با استفاده از تولید کننده شورتکد بسازید و در مکان مورد نظر استفاده کنید. راهنمای کامل استفاده به صورت PDF همراه نمونه سناریوهای مختلف نیز همراه افزونه ارائه شده است.

 

امکانات عضویت ویژه و قفل محتوا

افزونه حفاظت زا لینک دانلود فوکامرس VIP  امکان راه اندازی سیستم عضویت ویژه (سیستم اشتراک ویژه یا اشتراک محتوا) برای وردپرس، ووکامرس و هر افزونه دیگری که از شورتکد پشتیبانی کند را فراهم می‌کند. فوکامرس VIP از 6 متد پیشرفته و حرفه‌ای حفاظت محتوا پشتیبانی می‌کند:

◄ محتوا شرطی : در صورت وجود اشتراک فعال محتوا و در غیر این صورت پیام مربوط به خرید اشتراک نمایش داده خواهد شد.

سکشن شرطی : نمایش سکشن المنتور را به وجود اشتراک ویژه برای کاربر محدود کنید.
در صورت وجود اشتراک فعال، کاربر سکشن محتوا و در غیر این صورت سکشن مربوط به خرید اشتراک را مشاهده خواهد کرد.

شورتکد شرطی : هر نوع افزونه دلخواه را در صورت وجود اشتراک ویژه نمایش دهید
در صورت وجود اشتراک فعال، کاربر شورتکد مربوط به محتوا و در غیر این صورت شورتکد مربوط به خرید اشتراک را مشاهده خواهد کرد.

◄ امکان نمایش فایل‌های محصولات دیگر به انتخاب شما برای دانلود برای کاربران دارای اشتراک ویژه

◄ امکان نمایش تاریخ شروع اشتراک به صورت شمسی یا میلادی

◄ امکان نمایش روزهای باقیمانده اشتراک ویژه

◄ امکان قفل صفحات به وجود اشتراک ویژه فعال (در صورت عدم وجود اشتراک فعال کاربر به صفحه دیگری ریدایرکت خواهد شد.)

ایجاد عضویت پیشرفته ووکامرس و وردپرس با افزونه فوکامرس VIP

امکان قفل لینک دانلود برای کاربر دارای عضویت ویژه همراه با محدودیت تعداد دانلود در روز (دانلود مانیتور)

امکان دانلود مانیتور برای افزودن قابلیت محدودیت تعداد دانلود یک کاربر مشترک به افزونه فوکامرس در نسخه 1.2 به بعد اضافه شده است و می‌توان گفت که اکثر افزونه های عضویت ویژه این امکان را ندارند یا اینکه همراه با ادان هایی عرضه می‌کنند ولی در فوکامرس این قابلیت مهم برای فروشگاه های فروش فایل و محصولات آموزشی به همراه عضویت ویژه پیاده سازی شده است. با استفاده از این امکان کاربری که عضویت ویژه دارد (اشتراک ویژه دارد) دارای محدودیت روازنه دانلود می‌شود. فرض کنید یک فروشگاه فایل مثلا تصویر یا مقاله یا فیلم دارید که عضویت ویژه می فروشید، می توانید کاربران عضویت برنزی را محدود به دانلود 3 فایل در روز ، کاربران عضویت نقره‌ای را محدود به دانلود 7 فایل در روز و کاربران عضویت طلاییرا محدود به دانلود 14 فایل در روز کنید و از این طریق کاربران را به خرید اشتراک گران تر تشویق کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

در صورتی که کاربری به سقف محدودیت دانلود روزانه برسد، فوکامرس دسترسی وی به دانلود را قطع خواهد کرد.

توجه: برای استفاده از این امکان قفل لینک دانلود، فایل‌ها باید در هاست فعلی وردپرس شما قرار داشته باشند.  در قفل لینک دانلود، کاربر قبل با بعد از دانلود متوجه لینک اصلی فایل شما نخواهد شد.

توجه: از بروزرسانی ارائه شده در نسخه 2.0.5 ، امکان رمزنگاری لینک دانلود نیز اضافه شده است. رمزنگاری لینک دانلود این امکان را به شما می‌دهد که لینک دانلود فایل‌های موجود در هاست خارجی (هاست دانلود) را در نظر اولیه از کاربر مخفی کنید و کاربر متوجه مسیر فایل نشود ولی پس از دانلود امکان یافتن لینک اصلی وجود دارد. این امکان را بنا بر نیاز برخی مشتریان که در تیکت اعلام نمودند اضافه کردیم.

امکان قفل محتوا افزونه فوکامرس برای بازدیدکننده یا خریدار

امکان نمایش پیام به بازدیدکننده
بازدیدکننده فردی است که به سایت وارد نشده است یا اینکه وارد شده ولی خرید انجام نداده است.
از این امکان می‌توانید برای پیشنهاد ویژه و افزایش فروش استفاده کنید.

امکان نمایش پیام به خریدار
از این امکان می‌توانید برای تشویق خرید برای ثبت کامنت یا راهنمایی به خریدار استفاده کنید.

امکان قفل صفحه برای خریدار
این امکان با اشتراک ویژه این تفاوت را دارد که محدودیت زمانی ندارد و خریداران محصول می‌توانند صفحاتی را مشاهده کنند و بازدید کننده ها به صفحه دیگری مثلا صفحه محصول هدایت شوند.

امکان نمایش سکشن المنتور به خریدار یا بازدید کننده
فرض کنید می‌خواهید در صفحه محصول پیام خاصی را به خریدار یا بازدید کننده نمایش دهید، برای اینکار از امکان افزونه عضویت ویژه فوکامرس برای محدودیت سکشن المنتور استفاده کنید.

امکان اجرای شورتکد هر نوع افزونه دلخواه برای خریدار یا فروشنده
فرض کنید می‌خواهید در صفحه محصول پیام خاصی را به خریدار یا بازدید کننده نمایش دهید، برای اینکار از امکان افزونه عضویت ویژه فوکامرس برای محدودیت اجرای شورتکد ویژه خریدار یا بازدید کننده استفاده کنید.

امکان قفل زمانی صفحه

قفل زمانی صفحه در موارد متعددی مانند نمایش کد تخفیف به صورت یکبار مصرف، محدود کردن مطالعه زمان صفحه با اهداف مختلف مثل گیمیفیکیشن (مسابقه، …) یا ایجاد رقابت در خرید برای افزایش فروش و… کاربرد دارد.
فوکامرس در نسخه 1.4 به بعد از 4 مدل قفل زمانی صفحه پشتیبانی می‌کند:
1. قفل صفحه در طول عمر کاربر برای فقط یکبار و بدون محدودیت زمانی
این نوع قفل به این معنی است که کاربر از زمان ثبت نام خود فقط یکبار مجاز به مشاهده صفحه‌ای است که شورتکد در آن استفاده شده است و محدودیت زمانی در مطالعه صفحه ندارد.
2. قفل صفحه در طول روز برای فقط یکبار توسط کاربر و بدون محدودیت زمانی
این نوع قفل به این معنی است که کاربر در هر روز فقط یکبار مجاز به مشاهده صفحه‌ای است که شورتکد در آن استفاده شده است و محدودیت زمانی در مطالعه صفحه ندارد.
3. قفل صفحه در طول عمر کاربر برای فقط یکبار و همراه با محدودیت زمانی
این نوع قفل به این معنی است که کاربر از زمان ثبت نام خود فقط یکبار مجاز به مشاهده صفحه‌ای است که شورتکد در آن استفاده شده است و همین یکبار نیز محدودیت زمانی دارد (مثلا 300 ثانیه) و پس از اتمام محدودیت زمانی به صفحه‌ای که شما مشخص کرده‌اید ریدایرکت می‌شود.
4. قفل صفحه در طول روز برای فقط یکبار توسط کاربر و همراه با محدودیت زمانی
این نوع قفل به این معنی است که کاربر در طول روز فقط یکبار مجاز به مشاهده صفحه‌ای است که شورتکد در آن استفاده شده است و همین یکبار نیز محدودیت زمانی دارد (مثلا 300 ثانیه) و پس از اتمام محدودیت زمانی به صفحه‌ای که شما مشخص کرده‌اید ریدایرکت می‌شود.

امکانات ویژه فروشگاه فایل و یا فروشگاه دوره آموزشی

این افزونه فروشگاهی علاوه بر اینکه یک افزونه اشتراک ویژه با امکان پرداخت اقساطی است امکانات زیر را هم برای فروش فایل دارد.

◄ امکان نمایش فایل دانلود محصولات در  صفحه محصول حالت لینک مستقیم برای مشتری یا تمام افراد

◄ امکان نمایش فایل دانلود محصولات در صفحه محصول حالت لینک محافظت شده تولید شده توسط ووکامرس برای مشتری یا تمام افراد

◄ امکان نمایش فایل دانلود محصولات در صفحه محصول حالت لینک محافظت شده تولید شده توسط ووکامرس برای مشتری یا تمام افراد

در صورت استفاده از هاست دانلود، از حالت لینک دانلود مستقیم استفاده کنید. در صورت استفاده از افزونه‌های حفاظت از لینک دانلود باید طی تیکت بررسی انجام شود و در صورت امکان در بروزرسانی بعدی اضافه شود.

امکان نمایش لینک دانلود محصولات ووکامرس در افزونه فوکامرس VIP

حفاظت از لینک دانلود وردپرس (قفل گذاری لینک دانلود وردپرس) با افزونه فوکامرس

حفاظت از لینک دانلود حتی برای فایل‌های رایگان مهم است! می‌پرسید چرا؟؟ فرض کنید یک فایل را برای دانلود رایگان گذاشتید تا کاربران در سایت شما ثبت نام کنند و آن را دانلود کنند (مرحله جذب در دیجیتال مارکتینگ، همین چند کلمه را در آموزش‌های میلیونی مطرح می‌کنند!)، اولین نفر وارد سایت می‌شود، لینک فایل را کپی می‌کند و آن را به اشتراک می‌گذارد، حالا صد هزار نفر فایل شما را بدون ورود به سایت شما و ثبت نام دانلود می‌کنند و هدف شما از مرحله جذب دیگر تامین نخواهد شد، علاوه بر آن پهنای باند شما نیز مصرف می‌شود.

خوب حالا که امیدوارم قانع شده باشید که باید لینک دانلود را محافظت کنید، شاید بپرسید چگونه اینکار را انجام دهید. افزونه فوکامرس بر اساس دو الگوریتم می‌تواند لینک دانلود را محافظت کند:

  1. لینک دانلود قفل گذاری شده برای کاربر ثبت نام شده و وارد شده به سایت
  2. لینک دانلود قفل گذاری شده برای کاربر مهمان

حالت اول که هدف جذب در دیجیتال مارکتینگ را تامین می‌کند. ولی ممکن است که بخواهید فایلی را در اختیار کاربر مهمان (بدون ثبت نام و ورود به سایت) بگذارید ولی این لینک برای کاربران دیگر کار نکند، به راحتی می‌توانید این کار را با الگوریتم دوم انجام دهید.

نکته بسیار جالب در این است که شما این قفل گذاری را می توانید با اشتراک ویژه نیز ترکیب کنید، یعنی لینک دانلود برای کاربر لاگین شده در صورتی نمایش داده شود که وی اشتراک ویژه فعال داشته باشد!

توجه داشته باشید که لینک دانلود محافظت شده قابلیت توقف و ادامه ندارد و فقط برای فایل‌هایی که در هاست سایت وردپرس شما به صورت مستقیم وجود دارد قابل استفاده است.

توجه: در نسخه 6.7.2 سازگاری کامل با افزونه «هاست دانلود پلاس پلاس» که به صورت اختصاصی در راستچین عرضه می‌شود؛ ایجاد شده است و می‌توانید اتصال سایت خود به هاست دانلود NGINX را به صورت امن و رمزنگاری شده در آورید. امکانات امنیتی «هاست دانلود پلاس پلاس» بسیار قدرتمند و مورد نیاز فروشگاه‌های فایل یا محصولات آموزشی است.

امکانات بازاریابی

◄ بازاریاب را با نمایش میزان درآمد در صورت فروش محصول تشویق کنید (درآمد اتوماتیک محاسبه و نمایش داده می‌شود.)

◄ نمایش لینک بازاریابی مربوط به افزونه Yith Affiliates در مکان دلخواه شما
مشکل کاربران افزونه Yith Affiliates این است که بازاریاب خود باید لینک صفحه‌ای را که می‌خواهد بازاریابی کند پیدا کند و سپس به Link Generator بدهد و لینک بازاریابی را بردارد. در افزونه فوکامرس شما با یک شورتکد ساده می توانید لینک بازاریابی هر صفحه را به آسانی به کاربر نمایش دهید.

سازگاری کامل فوکامرس با انواع صفحه ساز

افزونه فوکامرس که یک محصول ایرانی است با تمامی صفحه‌سازهایی که از شورتکد پشتیبانی می‌کنند سازگار است و در این میان امکان اختصاصی برای صفحه ساز المنتور پرو نیز دارد.

توجه: برخی قالب‌ها ممکن است که استایل محتوای شورتکد را حذف کنند، این مورد مربوط به قالب است و توسط پشتیبان قالب باید برطرف شود.

 

افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی با افزونه فوکامرس VIP

هم اکنون اقدام به خریــــد سوپر افزونه ایرانی «فوکامرس VIP» از راستچین کنید و با راه‌اندازی آسان سیستم اشتراک ویژه کـامل؛ درآمد خود را چندین برابر افزایش دهید…

 

نیازمندی افزونه:

◄ در صورت نیاز به استفاده از قابلیت پیامک افزونه فوکامرس VIP باید افزونه رایگان Persian Woocommerce SMS  را از مخزن وردپرس نصب کنید و یک پنل پیامک را در آن تنظیم کنیم. این افزونه رایگان از حدود 90 پنل پیامکی معروف پشتیبانی می‌کند.

◄ توجه: برخی از فایل‌های این افزونه با استفاده از ionCube کدگذاری شده است و لذا این ماژول باید بر روی هاست شما فعال باشد (به صورت پیش فرض بر روی 99% هاست‌های معتبر نصب است، درصورتی که نصب نبود از پشتیبان هاست بخواهید که برای شما فعال کند.) و حداقل نسخه php باید 7.2 باشد.

 

افزودنی نصب توسط طراح

در صورتی که تمایل دارید که ما اشتراک ویژه را در سایت شما مطابق با امکانات افزونه پیاده سازی کنیم؛ می‌توانید این افزودنی را نیز پس از خرید افزونه خریداری کنید. زمان پیاده‌سازی امکانات معمولا در 24 ساعت انجام می‌شود؛ لکن در برخی سایت‌ها ممکن است تا 72 ساعت زمان نیاز داشته باشد.

 

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه اشتراک ویژه فوکامرسVIP (عضویت ویژه ووکامرس)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه اشتراک ویژه فوکامرسVIP (عضویت ویژه ووکامرس)
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 58 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 20 بهمن, 1402
منتشر شد: 20 بهمن, 1402