0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

پلاگین هاست دانلود ++ | افزونه هاست دانلود پلاس پلاس | افزونه هاست دانلود پلاس پلاس

معرفی افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس و ووکامرس

اگر شما بخواهید فایل‌های فیلم یا فایل دانلودی محصولات خود را بر روی هاست اصلی سایت خود نگهداری کنید، با توجه به مصرف منابع در هنگام دانلود فایل یا پخش فیلم، با کند شدن سایت مواجه خواهید شد و حتی خطر حملات DDoS به سایت شما افزایش می‌یابد.

یک راه‌حل مناسب برای افزایش سرعت سایت وردپرس و همچنین افزایش امنیت سایت وردپرس؛ استفاده از هاست دانلود برای نگهداری فایل‌های فیلم یا فایل‌های دانلودی است. در این صورت اگر بازدیدکننده یک فیلم را در سایت شما مشاهده نماید، پردازنده و منابع هاست اصلی شما درگیر نمی‌شود و سایت شما با سرعت عالی به کار خود ادامه خواهد داد. با استفاده از افزونه هاست دانلود پلاس پلاس و متدهای امنیت فایل آن؛ علاوه بر افزایش سرعت سایت، امنیت سایت وردپرس و فایل‌های شما نیز افزایش می‌یابد.

افزونه پلاس پلاس، افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس و یک محصول ایرانی است (اتصال وردپرس به هاست خارجی و حفاظت از فایل در هاست اکسترنال) که به صورت اختصاصی در مارکت راستچین عرضه و پشتیبانی می‌شود و آسانترین راه‌حل اتصال وردپرس، ووکامرس و سایر افزونه‌ها را به هاست دانلود (هاست خارجی یا هاست اکسترنال) را فراهم می‌کند. بخش مربوط به فایل محصولات بر اساس افزونه ووکامرس و مبتنی بر روال‌های آن است.

تولید نسخه اولیه این افزونه وردپرس در حدود 4 ماه زمان برد، در این مدت انواع وب سرورها را برای هاست دانلود بررسی کردیم. بهترین وب سرور که عملکرد مناسب و امنیت بالایی را برای هاست دانلود فراهم می‌کند و می‌توانیم بین وردپرس و آن اتصال رمزنگاری شده با امنیت مناسب را فراهم کنیم، وب سرور NGINX است. لذا افزونه هاست دانلود پلاس پلاس را بر اساس وب سرور NGINX و ماژول ngx_http_secure_link_module  کدنویسی کردیم.

افزونه اتصال وردپرس به هاست دانلود + اتصال ووکامرس به هاست دانلود

افزونه پلاس پلاس برای اتصال هاست دانلود به وردپرس و ووکامرس علاوه بر افزایش سرعت سایت شما، امنیت لینک‌های دانلودتان (محصولات ووکامرسی) را نیز تضمین می‌کند.

امکانات و ویژگی های افزونه اتصال وردپرس به هاست دانلود پلاس پلاس

امنیت حداکثری فایل موجود در هاست دانلود با افزونه هاست دانلود پلاس پلاس

لینک تولید شده توسط افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس به صورت حفاظت شده است و  دارای زمان انقضاء است. همچنین می‌توانید هر لینک را قفل به IP کاربر نمایید تا جلوی اشتراک گذاری لینک در اینترنت حتی در زمان معتبر بودن آن را نیز بگیرید.

قابلیت‌های ویژه برای اتصال ووکامرس به هاست دانلود

افزونه هاست دانلود پلاس پلاس با فروشگاه ساز ووکامرس سازگار است، شما راحتی می‌توانید فایل محصولات خود را در هاست دانلود قرار دهید و مشتریان به صورت حفاظت شده به لینک دانلود دسترسی داشته باشند. این افزونه فروشگاهی امکانات زیر را دارد:

نمایش فایل محصول در صفحه دانلود به صورت آکاردئون

از آنجایی که خلق تجربه لذت بخش موجب افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما می‌شود، یک امکان بسیار کاربردی و جالب به افزونه هاست دانلود ووکامرس اضافه کردیم: نمایش فایل دانلود در صفحه محصول به صورت آکاردئون. با این امکان اگر کاربر محصول را خریداری کرده باشد و در سایت نیز وارد شده باشد، یک آکاردئون مشاهده می‌کند که با کلیک بر روی آن فایل‌های محصول با لینک قفل گذاری شده در اختیار او قرار می‌گیرد.

تولید آسان لینک حفاظت شده هاست دانلود وردپرس

شما به راحتی می‌توانید از یک لینک حفاظت شده در پست وردپرس، یک صفحه طراحی شده با المنتور یا هر صفحه ساز دیگر با قراردادن شورتکد لینک حفاظت شده استفاده کنید. تولید شورتکد نیز بسیار آسان است، کافی است که بخش حفاظت از لینک دانلود بروید و خیلی سریع یک لینک حفاظت شده بسازید و شورتکد آن را در هر جا که از شورتکد پشتیبانی می‌کند (المنتور، ویژوال کامپوزر، ویرایشگر کلاسیک، گوتنبرگ، ویجت شورتکد و …)، استفاده کنید.

دو تا کلیک تا آماده سازی ووکامرس

پس از آماده سازی هاست دانلود کافی است دو تا کلیک در بخش تنظیمات افزونه انجام دهید تا در صفحه محصول و بخش دانلود حساب کاربری از آکاردئون یا لیست نمایش فایل محصول برای مشتریان بهره ببرید و تجربه لذت بخشی را برای مشتریان خود خلق کنید.

شورتکدهای قدرتمند افزونه هاست دانلود وردپرس

درست است که همه چیز را در این افزونه آسان نمودیم؛ ولی کاربران و طراحان حرفه‌ای سایت را نیز در نظر گرفتیم تا با استفاده از شورتکدها بتوانند از المان‌های افزونه ‌اتصال هاست دانلود به وردپرس را در مکان دلخواه سایت خود استفاده کنند. مثلا ممکن است یک طراح بخواهد یک صفحه جدا از حساب کاربری داشته باشد که کاربر فایل محصولات خریداری شده را دانلود کند، به راحتی اینکار با شورتکد افزونه هاست دانلود پلاس پلاس امکان پذیر است.

عدم نیاز به تغییر URL فایل‌ها

برخی از افزونه‌های هاست دانلود از شما می‌خواهند که تغییراتی را در آدرس URL فایل خود ایجاد کنید تا حفاظت اعمال شود؛ افزونه اتصال وردپرس به هاست دانلود به هیچ عنوان نیاز به این کارها ندارد و به راحتی شما از همان آدرس عادی استفاده می‌کند اما با نهایت امنیت.

امکان ادامه دانلود (Resume Download)

افزونه هاست دانلود وردپرس و ووکامرس «هاست دانلود پلاس پلاس» یک مزیت دارد که اکثر افزونه‌های مشابه یا رایگان این از این امکان محروم هستند و آن امکان ادامه دادن فرآیند دانلود متوقف شده است. با این قابلیت کاربران شما امکان Pause / Resume دانلود را دارند و در صورتی که اینترنت کاربر در وسط دانلود قطع شود نیاز نیست که دانلود را از ابتدا شروع کند. مزیت این امکان برای شما به عنوان صاحب کسب و کار این است که موجب صرفه‌جویی در هزینه پهنای باند هاست دانلود شما نیز خواهد شد. (البته دقت داشته باشید که شرکت هاستینگ شما نیز باید این امکان را بر روی وب سرور فعال داشته باشد که در 99.9% موارد فعال است)

امکان اتصال وردپرس به چندین هاست دانلود مختلف

شما با افزونه هاست دانلود پلاس پلاس می‌توانید فایل‌های دانلودی خود را بر روی سرورهای مختلف قرار دهید و محافظت کنید و رضایت کاربران خود را به دلیل سرعت دانلود بدست آورید.

حل پیام خطا ووکامرس فایل پیدا نشد

افرونه هاست دانلود پلاس پلاس از متد اختصاصی خود برای حفاظت از فایل‌ها استفاده می‌کند؛ لذا فقط از آدرس و نام فایل‌ محصول در ووکامرس استفاده می‌کند و سایر تنظیمات فایل دانلودی ووکامرس عملا کاربردی نخواهد داشت که البته در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی نیز کاربرد ندارد. با استفاده از این متد اختصاصی مشکلات بسیاری از فروشگاه‌های ووکامرس که با پیام خطای «فایل پیدا نشد» مواجه می‌شدند حل می‌گردد.

سازگاری با افزونه اشتراک ویژه ووکامرس «فوکامرس VIP» و تخفیف ویژه

اگر از افزونه فوکامرس VIP استفاده می‌کنید و قصد دارید تا با جداسازی هاست دانلود (هاست فایل) از هاست وردپرس موجب بهبود استفاده از منابع سرور و افزایش سرعت سایت خود شوید، یک تیکت برای ما ارساال کنید تا یک کد تخفیف ویژه برای تهیه افزونه هاست دانلود وردپرس «هاست دانلود پلاس پلاس» در اختیار شما قرار دهیم. (آپدیت افزونه فوکامرس آماده شده است و حداکثر تا دو هفته آینده برای راستچین جهت انتشار ارسال خواهد شد.)

پیش نیاز استفاده از افزونه هاست دانلود وردپرس

◄ php 7.4 و وردپرس 6

◄ هاست دانلود با وب سرور NGINX و ماژول فعال ngx_http_secure_link_module

◄ شرکت هاست شما باید کانفیگی که توسط افزونه به شما تحویل می‌شود را بر روی هاست شما اعمال کند.

◄افزونه هاست دانلود پلاس پلاس توسط سیستم لایسنس راستچین رمزنگاری و محافظت می‌شود و بر روی یک دامنه قابلیت اجرا دارد. برای خریدهای دامنه‌های بیشتر شما تخفیف در نظر گرفته شده است.

توجه: در صورت انتخاب گزینه «نصب توسط طراح» توجه داشته باشید که ما از زمان ارسال اطلاعات کامل توسط شما کار را آغاز می‌کنیم ولی بخشی از کار که اعمال فایل کانفیگ توسط شرکت هاست شما است و لذا قاعده انجام نصب در 24 ساعت برای این افزونه ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. (البته در صورت اعمال به موقع توسط شرکت هاست، در همان زمان مقرر انجام خواهد شد.)

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس، هاست دانلود پلاس پلاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه اتصال هاست دانلود به وردپرس، هاست دانلود پلاس پلاس
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 78 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 20 بهمن, 1402
منتشر شد: 20 بهمن, 1402