0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

افزونه PC Product Tabs for WooCommerce (Premium) یک پلاگین پرمیوم برای ویرایش و حذف تب های پیشفرض ووکامرس و ساخت تب های سفارشی محصولات ووکامرس است. این پلاگین به شما اجازه میدهد تا تب های سفارشی را برای محصولات خود ایجاد کنید. شما میتوانید با این تب ها جزئیات بیشتری را برای افزایش اعتماد مشتریان به محصولات، در اختیار خریداران خود قرار بدهید. سه تب محصول از پیش تعریف شده برای کاربران وجود دارد که میتوانند از آنها استفاده کنند یا میتوانند کاملاً یک تب سفارشی جدید از نظر سبک و قالب بندی مطابق با ترجیحات خود ایجاد کنند. شما میتوانید از بین انواع تب های «توضیحات محصول»، «اطلاعات اضافی»، «نظرات» و یا «تب سفارشی» انتخاب کنید تا در پست تایپ مورد نظر شما ایجاد شود.

افزونه PC Product Tabs for WooCommerce (Premium) تب های محصول ووکامرس WPC یک تنظیمات کلی برای تب های تمام محصولات دارد. در همین صفحه تنظیمات میتوانید تب های سفارشی برای انواع پست تایپ های مختلف ووکامرس (محصولات) ایجاد کنید. این انواع پست ها شامل: همه محصولات، نوع محصول (ساده، متغیر و …)، دسته های محصولات، برچسب های محصولات، یا حتی ویژگی های محصول تعیین کنید. بطوری که فرضا تب مورد نظر در محصولاتی با برچسب «تزئینی» در فروشگاه لوازم خانگی نمایش دهید تا اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیار او بگذارید. همچنین در صفحه ویرایش محصول نیز میتوانید بصورت اختصاصی تب مد نظر خود را ایجاد کنید. این بخش قابلیت بازنویسی روی تنظیمات سراسری سایت ها را دارد.

ویژگی های افزونه تب های محصول ووکامرس | WPC Product Tabs for WooCommerce

  • تب های سراسری محصول از پیش تعریف شده: اطلاعات اضافی، توضیحات و نظرات
  • ترتیب تغییر ها به راحتی با کشیدن و رها کردن
  • حذف هر تب ناخواسته
  • متن و عنوان قابل ویرایش برای هر تب
  • اضافه شدن نامحدود تب های سفارشی جدید با ویرایشگر WYSIWYG
  • سفارشی تب های جدید با سبک و قالب هایی که ترجیح میدهید
  • سازگار با تمام افزونه های WPClever، اکثر افزونه های WooCommerce و تم های وردپرس
  • سازگار با WPML برای ساخت سایت های چند زبانه
  • مدیریت تب های محصول در سطح محصول (بازنویسی/پیوند/پیوست)
  • به روز رسانی مادام العمر و پشتیبانی اختصاصی
تنظیمات عمومی افزونه WPC Product Tabs for WooCommerce
تنظیمات عمومی افزونه WPC Product Tabs for WooCommerce

تب های اضافی در ووکامرس چرا مفید هستند؟

وقتی متوجه شدید که اطلاعات ارائه شده پیش فرض WooCommerce برای نشان دادن مزایای محصولات شما کافی نیست، وقت آن است که این افزونه WPC Product Tabs for WooCommerce وارد عمل شود به کمک شما می آید. افزودن یک تب از پیش تعریف شده از تنظیمات یا ایجاد یک تب سفارشی جدید با افزونه تب های محصول ووکامرس WPC که دارای ویرایشگر بصری است، آسان خواهد بود. برخی از محصولات به این تب محصول اضافی نیاز دارند تا دلایل قانع کننده تری برای خریداران برای خرید از فروشگاه شما نشان دهد. این افزایش شفافیت ویژگی ها و قابلیت های محصول، اطمینان بیشتری را از مشتریان به دست می آورد و در نتیجه ارزش فروش را بهبود میبخشد.

رابط ایجاد تب سفارشی بسیار قابل تنظیم

رابط این افزونه بسیار کاربر پسند بوده و هنگام ایجاد یک تب سفارشی جدید، به راحتی میتوانید یک تب سفارشی ایجاد کرده و ببینید چگونه این تب در قسمت جلویی ظاهر میشود، همچنین تب ایجاد شده دارای رابط ویرایشگر WYSIWYG دارد. حتی برای تب های از پیش تعریف شده، کاربران میتوانند ترتیب ظاهر خود را با نگه داشتن و کشیدن دکمه ای برای جابجایی یا ویرایش عنوان تب ها به دلخواه خود تنظیم کنند. تمام این فرآیند بصری است، بنابراین نیازی به تنظیمات پیچیده یا مطالعه هیچ داکیومنتی نیست. کاربران در هر سطحی، چه مبتدی و چه با تجربه، میتوانند بلافاصله پس از نصب و باز کردن تنظیمات افزونه، کار بر روی این افزونه را آغاز کنند.

مدیریت تب ها در سطوح محصول

به طور پیش فرض، با نسخه رایگان این افزونه، تمام تنظیمات این تب های محصول برای هر محصول فروشگاه آنلاین شما با همان سبک و تنظیمات اعمال میشود. برای کاربران این افزونه (نسخه پرمیوم) آنها میتوانند این تب ها را در سطح محصول سفارشی کنند، که به معنای استفاده از تنظیمات مختلف برای محصولات جداگانه است. هنگامی که کاربران تنظیمات را در تنظیمات تب هر محصول انجام میدهند، تنظیمات فردی تنظیمات کلی را لغو میکند. افزونه WPC Product Tabs for WooCommerce با افزونه ها/پوسته های شخص ثالث به خوبی کار میکند یا با طراحی سایت فعلی شما مطابقت دارد.

تنظیمات تب های دلخواه و سفارشی در صفحه محصول در افزونه تب های محصول ووکامرس
تنظیمات تب های دلخواه و سفارشی در صفحه محصول در افزونه تب های محصول ووکامرس

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه تب های محصول ووکامرس | WPC Product Tabs for WooCommerce”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه تب های محصول ووکامرس | WPC Product Tabs for WooCommerce
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 115 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 30 شهریور, 1402
منتشر شد: 30 شهریور, 1402