0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

افزونه انتقال رسانه ها به هاست دانلود | پلاگین انتقال فایل ها از کتابخانه وردپرس به FTP |افزونه انتقال تصاویر به هاست| upload to ftp | upload media to ftp

معرفی افزونه مدیا ریموت آپلودر

با رشد سریع تکنولوژی دنیای وب سرعت لود صفحات در سایت‌های وردپرس از همیشه برای ما مهم‌تر است و با تاکیدی که گوگل برای بالا نگه داشتن این گونه سایت‌ها دارد، مهم است به دنبال ابزارهایی باشیم که بتواند ما را از رقیبان جلو بیندازد.
یکی از این ترفندها انتقال عکس‌ها از هاست اصلی به هاست دانلود سایت شما است. البته این کار تا پیش از این بسیار سخت بود. اما پلاگین مدیا ریموت آپلودر که یک افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود است کار شما را بسیار آسان کرده است.

افزونه مدیا ریموت آپلود را می‌توان اولین و تنها پلاگین ایرانی دانست که می‌تواند ما را از این کار سخت نجات دهد و به آسانی عکس‌ها را به هاست دانلود منتقل کند. البته فراموش نکنید که حتی در نمونه‌های خارجی هم چنین محصولی مشاهده نمی کنید. علاوه‌بر این، این افزونه در سئو سایت شما نیز تاثیر دارد.

پلاگین وردپرس مدیا ریموت آپلودر یک افزونه کاربردی جدید است که تصاویر را به صورت خودکار و بدون دشواری، از هاست اصلی سایت به هاست دانلود منتقل می‌کند. برای استفاده از این افزونه نیاز به تخصص و دانش چندانی نیست و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

دمو افزونه مدیا ریموت آپلودر

در زیر می‌توانید دمو این افزونه وردپرس را ببنید:

انتقال کلیه تصاویر موجود در کتابخانه وردپرس با چند کلیک از هاست اصلی به هاست دانلود

انتقال خودکار عکس‌های آپلود شده در پست‌ها

با داشتن این محصول فوق‌العاده، در واقع یک کارمند کاربلد در اختیار خواهید داشت که مانند یک دستیار حرفه‌ای به شما کمک می‌کند سایت خود را در بهینه‌ترین حالت نگه دارید و فقط در چند دقیقه از تمام عکس‌های ارزشمند سایتتان در هاست دانلود بک‌آپ بگیرید. این افزونه تصاویر سایت را از هاست اصلی وردپرس به هاست دانلود منتقل نموده و فضای هاست سایت را به مقدار قالب توجهی کاهش می‌دهد. به این ترتیب سرعت بکاپ گیری از سایت افزایش می‌یابد.

اگر از مدیا ریموت آپلودر استفاده نکنیم؟

آیا افزونه دیگری برای انتقال تصاویر سایت به هاست دانلود وجود دارد؟

در حال حاضر تنها دو افزونه خارجی برای این کار وجود دارد به نام‌های:

افزونه Upload to FTP که به دلیل اینکه بیش از چهار سال به روز رسانی نشده بود، از مخزن وردپرس حذف شده است.

افزونه Hacklog Remote Attachment که از سال 2018 به بعد (بیش از 5 سال) به روز رسانی نشده است.

استفاده از این دو پلاگین سایت شما را با خطاهای متعددی مواجه می‌کند.

مزایای استفاده از پلاگین مدیا ریموت آپلودر

در زیر می‌توانید مزیت استفاده از افزونه افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود را ببینید:

مزایای استفاده از پلاگین مدیا ریموت آپلودر

احتمالا در طول فعالیت حرفه‌ای خود به افزونه‌های متعددی برخورده‌اید که بازدهی چندانی نداشته‌اند. اما افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود مزایای فراوانی دارد و هدف کلی آن ساده کردن بخش بزرگی از مدیریت و نگهداری سایت شماست.

  • انتقال خودکار عکس‌های آپلود شده به هاست دانلود

انتقال خودکار تصاویر به هاست

با استفاده از افزونه مدیا ریموت آپلودر در ابتدای نصب، چند کلیک کرده و آن را تنظیم می‌کنید. حالا خیالتان راحت خواهد بود که از این به بعد، عکس‌های سایتتان به صورت خودکار و بدون اینکه بخواهید عملیات اضافی‌ای انجام دهید، به هاست دانلود منتقل خواهد شد.

  • بهینه سازی حجم و فضای هارد سرور اصلی سایت

بهینه سازی حجم و فضای سرور

هنگامی که عکس‌هایتان به هاست دانلود منتقل شود، دیگر نگران حجم و فضای هارد سرور اصلی نخواهید بود. زیرا می‌دانید افزونه مدیا ریموت آپلودر از سنگین شدن سرور اصلی و سایت شما جلوگیری می‌کند.

  • افزایش تاثیر سئو

تاثیر در سئو

اگر عکس‌ها از هاست اصلی سایت شما لود شوند، رم، سی پی یو و سخت افزار هاست درگیر می‌شوند. بنابراین وقتی عکس‌های زیادی روی آن آپلود کنید و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما افزایش می‌یابد و سرعت لود صفحات پایین خواهد آمد. در نتیجه هنگامی که خزنده‌های گوگل به سایتتان سر بزنند و با سرعت پایین مواجه شوند، رتبه کمتری خواهید گرفت. اما اگر عکس‌های شما از منبع دیگری یا همان هاست دانلود لود شوند، به این مشکل برنخواهید خورد و روی سئو صفحات سایت شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

  • افزایش سرعت لود صفحات

سرعت

یکی از دلایل مهم کند بودن، بارگذاری محتواهای زیاد و تصایر متعددی است که قطعا برای سایت شما لازم است. بنابراین می‌توان این محتواها و رسانه‌ها را به جای دیگری منتقل کرد تا سرعت لود صفحاتتان بالا برود. افزونه مدیا ریموت آپلودر در این زمینه مهم به شما کمک می‌کند و از سنگین و کند شدن سرور جلوگیری می‌کند.

  • ساده سازی موثر بکاپ گیری

ساده سازی موثر بکاپ گیری

همه ما تجربه بکاپ گیری‌های ناموفق از سایت به واسطه فایل‌های پشتیبان تولید شده با حجم بالا را داشته‌ایم و می‌دانیم پشتیبان گیری و به اصطلاح بک آپ داشتن از سایت و تصاویری که برای تولید آن‌ها زحمت کشیده شده، بی‌اندازه مهم است. شما می‌توانید با انتقال تصاویر به هاست دانلود، به سادگی حجم فایل بکاپ سایت خود را کاهش دهید. ضمن اینکه انتقال دستی تصاویر سایت به هاست دانلود وقت‌گیر و تقریبا نشدنی است.

  • بهینه سازی سخت افزار و توان سرور و کاهش هزینه‌ها

بهینه سازی سخت افزار و توان سرور و کاهش هزینه‌ها

اگر عکس‌های خود را روی هاست اشتراکی وردپرس آپلود کنید، منابع سخت افزاری سرور را اشغال می‌کنند. اما اگر عکس‌های سایت در هاست دانلود باشند، فشاری به هاست اصلی و سخت افزار آن نمی‌آید و توان آن بالا می‌رود. در نتیجه می‌توانید برای ارتقای هاست اصلی سایت خود، دیرتر اقدام کنید. بنابراین هزینه کمتری را صرف ارتقا هاست اصلی سایت خواهید کرد.

ویژگی‌های افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود

در زیر می‌توانید ویزگی‌های افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود را ببینید:

ویژگی های افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلودویژگی های افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلودویژگی های افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود

افزونه مدیا ریموت آپلودر دارای ویژگی‌های زیادی است که برای آشنایی بهتر با هرکدام، آنها را برایتان توضیح داده‌ایم.

  • سادگی راه اندازی و تنظیمات

برای مدیران وب‌سایت‌ها هیچ چیزی آزاردهنده‌تر از این نیست که با محصولی سر کله بزنند که برای راه اندازی آن مجبور باشند مراحل سخت و پیچیده‌ای طی کنند و یا تنظیمات آن را نتوانند به سادگی انجام دهند. بنابراین مهم است افزونه‌هایی که برای نصب در وردپرس تهیه می‌کنید، فرآیند نصب و تنظیمات ساده‌ای داشته باشند.
همان طور که قبلا اشاره کردیم، پلاگین مدیا ریموت آپلودر سیستم نصب و راه اندازی بسیار ساده‌ای دارد و فقط با دقایقی کوتاه وقت گذاشتن و چند کلیک ساده می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • فیلم و متن آموزشی استفاده از افزونه

هدف تیم ما راحت‌تر کردن بخشی از زندگی شماست و برای این کار نه تنها افزونه‌ای کارآمد نوشته است، بلکه فیلم و متن آموزشی از تمام مراحل نصب و استفاده از آن نیز تهیه کرده است.

  • پشتیبانی سریع و قوی

باز هم برای اینکه در آسودگی کامل باشید و بتوانید سایت خود را مدیریت و نگهداری کنید، می‌توانید در صورت بروز هر گونه مشکل، سوال یا ابهام، از تیم پشتیبانی افزونه مدیا ریموت آپلودر کمک بگیرید.

  • ورود سایت شما به دنیای سایت‌های حرفه‌ای

حرفه‌ای‌ها خوب می‌دانند که انتقال رسانه‌ها به هاست دانلود چه اهمیت بالا و چه تاثیراتی در بهینه سازی، کاهش هزینه‌ها و راحتی بکاپ گیری دارد.

بنابراین اگر آدرس عکس‌های سایت‌های حرفه‌ای را مشاهده کنید، همگی روی سرور و آدرس دیگری قرار دارند. شما هم با استفاده از یک پلاگین انتقال عکس به هاست دانلود، می‌توانید خود را وارد دنیای حرفه‌ای کنید و از تمام مزایای گفته شده، بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از افزونه وردپرس انتقال تصاویر به هاست دانلود Media Remote Uploader:

مزایا

  • بهینه سازی حجم و فضای هارد سرور اصلی
  • تاثیر مثبت بر سئو سایت
  • استفاده بهینه از سخت افزار و توان سرور
  • انتقال اتوماتیک عکس ها به هاست دانلود
  • آسان نمودن بکاپ گیری
  • کاهش حجم بکاپ‌های سایت اصلی
  • کاهش چشم‌گیر هزینه هاست اصلی سایت
  • سازگار با دیگر پلاگین‌های استاندارد وردپرس
  • نصب و راه اندازی ساده
  • آموزش نصب و استفاده به صورت متنی و ویدیویی
  • پشتیبانی قوی

انتقال

مشاهده بیشتر

هنوز نظری وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود مدیا ریموت آپلودر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

به زودی

افزونه انتقال تصاویر به هاست دانلود مدیا ریموت آپلودر
  • 0 فروش
  • 0 امتیاز
  • 160 پیشنمایش

مشخصات

بروزرسانی : 31 تیر, 1402
منتشر شد: 31 تیر, 1402