0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

730a3ece 5b2f 46da bcc1 585e21d5785f

مزیت استفاده از سیستم ویپ برای شرکت و ادارات

 

مزیت استفاده از سیستم تلفن ویپ برای شرکت و ادارات چیست؟ وقتی صحبت از ارتباطات تجاری می شود، استفاده از ویپ نسبت به ISDN مزایای زیادی دارد. اولا، ویپ بسیار انعطاف پذیرتر است زیرا به خط تلفن فیزیکی متصل نیست. این بدان معنی بوده که می توان از هر جایی با اتصال به اینترنت به آن دسترسی داشت و کار از راه دور را بسیار آسان تر و راحت تر می کند.

ثانیا، ویپ کیفیت تماس و قابلیت اطمینان بهتری نسبت به ISDN ارائه می دهد. خطوط ISDN سنتی می توانند تحت تأثیر شرایط آب و هوایی، خطاهای خط و دیگر عوامل خارجی قرار گیرند. از سوی دیگر، ویپ از فناوری پیشرفته برای اطمینان از تماس های با کیفیت بالا و بدون وقفه استفاده می کند.

از مزایای ویپ این بوده که اغلب مقرون به صرفه تر از خطوط ISDN سنتی می باشد. با ویپ، کسب وکارها می توانند از طریق اینترنت تماس بگیرند، که اغلب ارزان تر از استفاده از خط تلفن فیزیکی می باشد. این می تواند به کسب و کارها در صرفه جویی در هزینه های ارتباطی خود کمک کند، که می تواند به ویژه برای مشاغل کوچک و متوسط مفید باشد.

ویپ همینطور طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد که با ISDN در دسترس نیستند. به عنوان مثال، ویپ می تواند شامل ویژگی هایی مثل انتقال تماس، ضبط تماس و پست صوتی به ایمیل باشد. این ویژگی ها می توانند به کسب وکارها کمک کنند تا ارتباطات و همکاری خود را بهبود بخشند و کار تیم ها را آسان تر کنند.

به طور کلی، ویپ طیف وسیعی از مزایای را نسبت به خطوط سنتی ISDN ارائه می دهد. با انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان، مقرون به صرفه بودن و ویژگی های پیشرفته، واضح بوده که چرا ویپ آینده ارتباطات تجاری می باشد.

با توسعه فعالیت سازمان ها، چالش های نیروی انسانی و مشکلات زیرساخت هم بیشتر می شود. با شناخت مشکلات و اطلاع از تکنولوژی روز، می توان تا حد زیادی به رفع آن ها کمک کرد و از مشکلات احتمالی هم پیشگیری کرد. ماهان ارتباط در این مقاله به شما توضیح میدهد چطور با توسعه راه های ارتباطی، به پیشرفت سازمان خود کمک کنید:

کاهش هزینه ها، از دیگر مزایای ویپ

امروزه بسیاری از شرکت ها، برای اتصال به اینترنت از راهکار سازمانی پهنای باند بهره مند می شوند؛ ماهیت ویپ هم مبتنی بر اینترنت بوده و آن را به یک راه حل ایده آل برای سازمان هایی که دارای دفاتر متعدد می باشند تبدیل می کند که به علت افزایش ارتباط بین اعضای تیم، معمولاً با هزینه های هنگفت تلفن روبرو می شوند. بااستفاده از خدمات ویپ می توانید هر تعداد تماس بخواهید برقرار کنید ولی فقط هزینه معمول اشتراک ماهانه اینترنت خود را همراه با هزینه بسیار کمی برای اشتراک ویپ پرداخت کنید. با این کار می توانید در مکالمات محلی 40٪ و در مکالمات بین المللی تا 90٪ صرفه جویی کنید.

بدون نیاز به خط تلفن برای هر دفتر

به چند خط تلفن در دفتر کار خود احتیاج دارید؟ پاسخ با خطوط ثابت قدیمی پیچیده بود. تعداد خطوطی که باید خریداری میکردید براساس حداکثر میزان تماس تلفنی شماست.این به این معنی بوده که در صورتی که 10 نفر به طور هم زمان تماس بگیرند، باید 10 خط نصب کنید و به تعداد خطوط فیزیکی نصب شده در هر دفتر محدود خواهید شد.

میزبانی سیستم تلفنی ویپ ویپ می تواند این مسئله را حل کند و تا 50 درصد در هزینه راه اندازی و نگهداری تلفن شما صرفه جویی می کند. میزبان ویپ نیازی به نصب سیم کشی فیزیکی ندارد و مجموعه ای تلفیقی از خطوط را بدون در نظر گرفتن میزان مکالمه به شما ارائه می دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد در هر زمان که بخواهید و در هر مکان تعداد خطوط شرکت خود را به راحتی افزایش دهید.

ارتباط بین دفاتر

یکی از موضوعات مهم برای سازمانی هایی که چنیدن دفتر و شعبه دارند این بوده که بتوانند ارتباط سریع، پایدار و کم هزینه ای بین دفاتر خود برقرار کنند. سیستم تلفن ويپ ویپ به راحتی می تواند این مشکل را برای مشتریان و کارمندان حل کند و به شما امکان اتصال همه دفاتر را بدون توجه به محل استقرار آن ها به یک شبکه واحد ارائه دهد. این بدان معنبوده که شما به سادگی می توانید بین دفاتر ارتباط برقرار کنید.

یکی دیگر از مزایای ویپ این بوده که در صورتی که همه خطوط در مکان اول شلوغ باشد می توانید تماس های ورودی را به طور خودکار به دفاتر مختلف منتقل کنید. این امر به ادارات در مناطق مختلف امکان تعامل موثر و ارتقا سطح کلی ارتباطات شرکت را می دهد.

مدیریت فوری و آسان

خرید تلفن ویپ به شما امکان کنترل کامل سیستم ارتباطی شرکت را از طریق یک پورتال مدیریت آنلاین می دهد که می توانید از هرجای دیگر به آن دسترسی داشته باشید. شما به راحتی میتوانید کارمندان خود را از طریق مزایای ویپ مانیتور و از فعالیت تلفنی آن ها گزارش گیری کنید. همینطور می توانید تماس های دریافتی را به شماره جدید یا ivr انتقال دهید در واقع برای ایجاد هرگونه تغییر در سیستم خود، وقت خود را تلف نمی کنید و می توانید با سهولت هر سرویسی را که می خواهید ویرایش یا اضافه کنید.

برقراری کنفرانس تلفنی

یکی از ویژگی های مفید نرم افزار ماهان ارتباط امکان و مزایای ویپ، تشکیل کنفرانس ها و جلسات تلفنی می باشد. این امر برای شرکت هایی که دورکارمی باشند یا تعداد پرسنل بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد. همینطور برای مشاغل دارای چندین دفتر بسیار موثر و مفید است. افزونه کنفرانس تلفنی این امکان را به شما میدهد از هر منطقه چه داخل سازمان چه خارج از سازمان جلسات خود را برگزار کنید و از مکالمات این کنفراس بک آپ گیری کنید.

انتقال از ISDN به ویپ

انتقال از ISDN به ویپ می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد، ولی این یک گام ضروری برای اثبات ارتباطات تجاری شما در آینده می باشد. در حالی که ISDN سالهاست یک وسیله ارتباطی قابل اعتماد بوده است، به طور فزاینده ای منسوخ می شود و کسب و کارها شروع به تغییر به ویپ کرده اند.

اولین گام در انتقال، ارزیابی سیستم تلفن فعلی شما است، از جمله تعداد خطوط و برنامه های افزودنی که دارید. این به شما درک بهتری از محدوده پروژه و هزینه های احتمالی مربوطه می دهد. همینطور می خواهید هر ویژگی دیگری را که می خواهید اضافه کنید، مثل کنفرانس ویدیویی یا یکپارچه سازی تلفن همراه، در نظر بگیرید.

زمانی که سیستم خود را ارزیابی کردید، گام بعدی انتخاب یک ارائه دهنده ویپ می باشد. گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین مهم بوده که تحقیق کنید و ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که نیازها و بودجه شما را برآورده کند.

زمانی که یک ارائه دهنده را انتخاب کردید، زمان شروع فرآیند نصب سانترال می باشد. این معمولاً شامل راه اندازی سیستم ویپ جدید و پیکربندی آن برای کار با زیرساخت شبکه فعلی شما می باشد. این را می توان در داخل انجام داد یا به یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای برون سپاری کرد.

در نهایت، مهم بوده که کارکنان خود را در مورد نحوه استفاده از سیستم جدید آموزش دهید. در حالی که استفاده از ویپ به طور کلی آسان است، امکان دارد در ابتدا سردرگمی وجود داشته باشد. ارائه آموزش و پشتیبانی مناسب می تواند به اطمینان از انتقال آرام و استفاده حداکثری از سیستم ارتباطی جدید شما کمک کند.

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.