0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

01656f48 55d2 4431 9e68 22454acc65b0

تراست والت بهترین کیف پول در سال 2024

 

کیف پول تراست والت یک کیف پول محبوب برای رمزارزها است که از گستره وسیعی از دارایی‌های دیجیتال در بیش از 70 زنجیره بلوکی پشتیبانی می‌کند. اما آیا تراست والت بهترین کیف پول رمزارزی برای استفاده در سال 2023 است؟

در این بررسی تراست والت ، ما همه چیز را که درباره این ارائه دهنده کیف پول برجسته وجود دارد توضیح می‌دهیم. ما ویژگی‌های اصلی، امنیت، کاربرپسندی، هزینه‌ها و بسیاری موارد دیگر را بررسی می‌کنیم.

تراست والت چیست؟

تراست والت یک برنامه تلفن همراه و افزونه مرورگر غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می‌دهد رمزارزهای خود را به امانت بگذارند و کنترل کاملی بر کلیدهای خصوصی خود داشته باشند. تراست والت همچنین از stake پشتیبانی می‌کند و به برنامه‌های غیرمتمرکز متصل می‌شود.

کیف پول تراست والت در سال 2017 راه‌اندازی شد و در سال 2018 توسط Binance خریداری شد. تراست والت یک کیف پول محبوب برای رمزارزها است که توسط بیش از 60 میلیون نفر استفاده می‌شود و رایگان برای دانلود و استفاده است. ابتدا به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای iOS و اندروید راه‌اندازی شد. اما تراست والت از آن زمان به برنامه‌های مرورگر Chrome هم پشتیبانی گسترده‌تری ارائه داده است.

همه انواع دستگاه‌های پشتیبانی‌شده از ذخیره‌سازی غیرمتمرکز برخوردار است، به این معنی که کاربران کنترل کلیدهای خصوصی خود را دارند. کلیدهای خصوصی زمان تنظیم کیف پول به عنوان یک عبارت 12 کلمه‌ای نمایش داده می‌شوند. تراست والت همچنین توسط یک PIN امنیتی محافظت می‌شود که کاربران برای دسترسی به کیف پول وارد می‌کنند. بررسی ما نشان می‌دهد که تراست والت یکی از بهترین کیف پول‌های رمزارز برای پرتفویهای متنوع است.

این به این دلیل است که تراست والت از بیش از 70 زنجیره بلوکی پشتیبانی می‌کند که منجر به پشتیبانی از بیش از 4.5 میلیون رمزارز و NFT می‌شود. به عنوان یک مثال، کاربران می‌توانند Bitcoin و همچنین برخی از بهترین رمزارزهای نوظهور را ذخیره کنند. در رابط کاربری تراست والت، ابزارهای مختلفی برای کاربران قابل دسترسی است.

545010cd 3ce6 4f2f b348 174bb52bd516

این شامل stake کردن می‌شود که برای کسب درآمد غیرفعال ایده‌آل است. کاربران همچنین می‌توانند با یک کلیک بر روی دکمه توکن‌ها را مبادله کنند، به این معنی که نیازی به استفاده از یک صرافی رمزارز نیست. علاوه بر این، تراست والت همچنین برای دسترسی به وب غیرمتمرکز محبوب است. این به این معنی است که کاربران می‌توانند به dApp‌هایی مانند PancakeSwap، OpenSea و Uniswap متصل شوند.

کلیًهٔ اینها حاکی از این است که تراست والت برای کاربران ساده است. این یک رابط کیف پول ساده را ارائه می‌دهد که برای اکثر سطوح تجربه مناسب است. تراست والت راهنماها و توضیحات فراوانی برای کسانی که نیاز به راهنمایی دارند، ارائه می‌دهد. از نظر نقاط ضعف، تراست والت امکانات امنیتی محدودی ارائه می‌دهد. به جز یک PIN و عبارت عبور تهیه پشتیبان، کاربران مسئول حفظ امانت کیف پول هستند.

علاوه بر این، شما در کیف پول ارز دیجیتال تراست والت پرداخت‌های مستقیم به واحد پولی فیات را پذیرفته نمی‌کند. افراد تمایل دارند کریپتوارزها را بخرند، نیاز دارند که از طریق یک شریک تجاری شخص ثالث (Simplex) بروند. هر چنین می‌تواند از طریق برنامه تراست والت انجام شود، مقدار واریز حداقل 50 دلار است. علاوه بر این، هزینه‌ها بالا هستند – Simplex هزینه‌ای میان 3.5% تا 5% برای پرداخت‌های کارت اعتباری/پیش‌پرداختی دریافت می‌کند.

یکی از کیف پول‌های غیرمتمرکز محبوب دیگر MetaMask است. این کیف پول رمزارز غیرمتمرکز به کاربران اجازه می‌دهد تا کریپتوارزها را از طریق یک برنامه واحد ذخیره و ارسال نمایند. اما چه تفاوتی بین تراست والت و MetaMask وجود دارد؟ برای پیدا کردن پاسخ، بررسی مقایسه‌ای ما را بخوانید.

اگر یک توکن در صرافی‌های رمزارزی معامله شود، احتمالاً توسط تراست والت پشتیبانی می‌شود. این به این دلیل است که تراست والت از بسیاری از دارایی‌های دیجیتال در بیش از 70 شبکه بلوکچین پشتیبانی می‌کند.

بررسی ما نشان داد که ارائه دهنده تقریباً از تمامی دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این شامل هر زنجیره بلوکی قابل تصوری است، از Bitcoin، Litecoin و Solana تا Polkadot، Binance Smart Chain و Tron. تراست والت همچنین از Ethereum پشتیبانی می‌کند که به این معنی است که می‌تواند بهترین توکن‌های ERC20 را ذخیره کند.

اهمیت این موضوع این است که باعث می‌شود تراست والت یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرتفویهای متنوع باشد. در نهایت، سرمایه‌گذاران می‌توانند سبد کاملی از رمزارزهای خود را در یک مکان ذخیره کنند.

6e29a077 905d 4f07 ad2b 8eb3d8010b3f

“تراست والت” یک کیف پول رمزارز غیرمتمرکز است، به این معنی که کاربران خود مسئولیت نگهداری رمزارزهایشان و کلیدهای خصوصی را دارند. این کیف پول هیچ اطلاعات شخصی از کاربران جمع‌آوری نمی‌کند و به آن‌ها امکان می‌دهد که به صورت ناشناس رمزارزهایشان را ذخیره کنند.

تراست والت به کاربران اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی خود را در دور از صرافی‌های متمرکز ذخیره کنند. این یک کیف پول غیرمتمرکز و غیرمتولی است، به طوری که کاربران نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ارائه هر گونه اطلاعات شخصی ندارند. همچنین هیچ نیازی به بارگذاری هر گونه سند KYC نیز وجود ندارد.

تراست والت هیچگاه دسترسی به کلیدهای خصوصی کاربر ندارد. درحالی که کلیدهای خصوصی کاربران را هنگام ایجاد کیف پول برای اولین بار روی صفحه نمایش می‌دهد، اطلاعات رمزنگاری شده است. به عبارت دیگر، تنها کاربران دسترسی به اطلاعات اعتباری کیف پول خود دارند.

اما اگر کیف پول مورد هک قرار گیرد یا کاربر رمز عبور خود را فراموش کند و به‌تبع این دسترسی به کلیدهای خصوصی خود را از دست بدهد، تراست والت قادر به کمک نخواهد بود. آن کاربرانی که احساس راحتی با ذخیره‌سازی خودمدیرانه نمی‌کنند باید به استفاده از یک کیف پول مدیریتی فکر کنند. این به این معنی است که نگهبان به جای کاربر مسئولیت دارایی‌های رمزارزی و کلیدهای خصوصی را به عهده می‌گیرد.

هزینه‌های تراست والت:

– ذخیره‌سازی: دانلود کیف پول تراست والت و افزونه Chrome کاملاً رایگان است. همچنین هیچ هزینه‌ای برای ذخیره کردن رمزارزها در تراست والت وجود ندارد.
– معاملات: تراست والت هیچ هزینه‌ای برای دریافت رمزارزها یا NFT ها از مکان دیگری ندارد. اما هزینه‌ها به هنگام انتقال وجوه از تراست والت به کاربر دیگری وارد می‌شود. این همانطور که در هر کیف پول رمزارزی دیگری است، چرخه‌ها هزینه‌های GAS را جلب می‌کنند.
– تبادل توکن: تراست والت هیچ هزینه‌ای برای تبادل توکن از داخل رابط کیف پول پیشنهاد نمی‌کند. با این حال، کاربران باید نرخ تبادل ارائه شده را ارزیابی کنند. بهتر است که اولین بار توکن غیرمتمرکز تراکنش را در خود کیف پول انجام دهند. این کار را می‌توانید از طریق dApp مانند SushiSwap، Uniswap یا PancakeSwap انجام دهید.
– خرید با کارت اعتباری/پیش‌پرداخت: تنها ویژگی تراست والت که از طریق شرکاء تجاری متمرکز خارجی است، نحوه پرداخت با کارت اعتباری/پیش‌پرداختی است.

84cf2279 d505 4f22 a608 8e899a352d78

امنیت کیف پول تراست والت

با توجه به اطلاعاتی که ارائه کردید، چند نکته مهم در مورد ایمنی و امنیت تراست والت مطرح شده است:

1. ذخیره‌سازی غیرمتمرکز: تراست والت یک کیف پول غیرمتمرکز است که اجازه می‌دهد کاربران به صورت ناشناس رمزارزهایشان را ذخیره کنند بدون نیاز به ثبت حساب کاربری.

2. PIN/رمز عبور: کاربران تراست والت می‌توانند از یک PIN برای افزایش امنیت کیف پول استفاده کنند و همچنین باید رمز عبور صفحه قفل را روی دستگاه‌های هوشمند خود تنظیم کنند.

3. عبارت عبور پشتیبان: علاوه بر PIN/رمزعبور، تراست والت اعطای کلیدهای خصوصی را به کاربران ارائه می‌دهد که زمانی که برای اولین بار کیف پول را تنظیم می‌کنند ارائه می‌شود. این کلیدهای خصوصی به یک عبارت 12 کلمه تبدیل می‌شود که برای دسترسی به کیف پول، باید این 12 کلمه به ترتیب صحیح وارد شود.

همچنین، درباره استفاده از تراست والت از نکات مربوط به ایمنی و امنیت زیر باید به خاطر بسپارید:

– برای جلوگیری از تقلب‌ها، هرگز اطلاعات کلیدهای خصوصی را به هیچکس به صورت آنلاین اعلام نکنید.
– در ایمیل‌ها، از تلاش‌های فریبنده‌ی فیشینگ احتیاط کنید. برای مثال، ایمیل‌های کلاهبردارانه‌ای که تراست والت را تقلبی کرده واقع شده‌اند.
– از کلیک روی پیوندهای از منابع ناشناخته بپرهیزید.

به‌طور کلی، کاربران باید به خطرات مرتبط با کیف پول‌های غیرمتمرکز آگاه باشند و از راهنمایی‌های ایمنی بالا برای حفظ امانت دارایی‌هایشان استفاده کنند.

در نهایت، یکی از ویژگی‌های مهم تراست والت که شما مطرح کردید، امکان stake کردن توکن‌ها بدون نیاز به ترکیب با طرف سوم است.

استیکینگ در تراست والت

در حال حاضر، Trust Wallet از هشت توکن برتر برای stake کردن پشتیبانی می‌کند، از جمله:

Osmosis
BNB
Kava
Algorand
Cosmos
Tezos
Terra
Tron
APYها (درآمد سالانه ترکیب شده) به طور گسترده‌ای متغیر است و بستگی به توکن stake شده انتخابی و شرایط بازار گسترده دارد.

برای ارائه برخی دیدگاه‌ها، Osmosis در حال حاضر ۸۴٪ را بازدهی می‌کند. در حالی که BNB و Kava به ترتیب ۱۱٪ و ۱۰٪ بازدهی می‌کنند.

ارزش‌گذاری‌های زمان واقعی
یکی از مزایای تابعکرد تحت مالکیت بایننسی (Binance) این است که Trust Wallet اطلاعات قیمتی زمان واقعی را از CoinMarketCap به دست می‌آورد. این به خاطر این است که CoinMarketCap نیز در دسته‌بندی بایننس است.

به این ترتیب، کاربران می‌توانند ارزش‌گذاری‌های زمان واقعی رمزارزهایی که در Trust Wallet ذخیره کرده‌اند را ببینند، این در صورتی است که توکن در CoinMarketCap ثبت شده باشد.

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.