0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

3cdc2305 198f 461a a2a2 eaa1216c8568

پیامک اعتبار سنجی یا احراز هویت به سرویس otp معروف است که ارسال پیامک otp را انجام می دهد. ارسال پیامک otp برای اکثر سایت ها مخصوصا سایت های معتبر، حفظ و امنیت اطلاعات آنها بسیار کاربردی و ضروری می باشد. امروزه اکثریت افراد برای حفظ و امنیت سایت و اطلاعات آن از روش ارسال پیامک اعتبار سنجی استفاده می کنند تا هویت کاربر تایید شود.

اگر شما هم کسب و کار اینترنتی و سایت دارید، می توانید با استفاده از ارسال رمز یکبار مصرف otp به شماره همراه کاربر هویت او را تایید کنید تا بتواند وارد اپلیکیشن یا سایت شما شود و بتواند از خدمات شما استفاده کند.

اگر شما هم نمی دانید رمز یکبار مصرف otp چیست و چه مزایایی دارد و چگونه استفاده می شود در این مطلب همراه ما باشید تا در استفاده از این امکان سامانه پیامکی انبوه بیشتر بهرمند گردید.

 

رمز یکبار مصرف OTPیا اعتبارسنجی چیست؟

رمز یکبار مصرف OTP یا اعتبارسنجی همان پیامک otp با عنوان رمز پویا می باشد که برای ورود در اپلیکیشن ، سایت ، برنامه های اجتماعی ، تراکنش های مالی و اعتباری ساخته و قابل استفاده می باشد.

رمز یکبار مصرف OTP مجموعه ای از اعداد یا کارکتر می باشد که برای احراز هویت فرد برای ورود به برنامه یا انجام تراکنش استفاده می شود. این رمز فقط برای یک بار قابل استفاده است و تنها چند ثانیه اعتبار دارد و پس از استفاده منقضی می شود.

این رمز از طریق پیامک ، ایمیل ، اپلیکیشن های موبایل برای کاربر ارسال می شود، که اکثر کسب و کارها از روش پیامکی برای رمز یکبار مصرف OTP استفاده می کنند.

کاربرد رمز یکبار مصرف OTP

ارسال پیامک رمز یکبار مصرف otp برای بسیاری از کسب و کارها کاربرد دارد؛ چرا که بصورت لایه امنیتی برای کاربران و اطلاعات کسب و کارشان محسوب می شود. در این قسمت کاربردهایی که ارسال رمز یکبار مصرف otp دارد را برای شما مطرح می کنیم.

  • انجام تراکنش های مالی و اعتباری
  • ورود به سامانه های بانکی
  • بازیابی رمز عبور
  • احراز هویت در اپلیکیشن ، سایت و شبکه های اجتماعی
  • امضای دیجیتال برای اسناد

ارسال پیامک رمز عبور

مزایای ارسال رمز OTP

استفاده از رمز یکبار مصرف مزایای زیادی دارد آن هم در دنیای تکنولوژی و فناوری علم که هک و دسترسی به سایر برنامه ها و سایت ها افزایش پیدا کرده است. در این قسمت مزایا استفاده از پیامک یکبار مصرف را برای شما مطرح می کنیم تا در صورت کاربردی بودن این روش برای کسب و کار خود استفاده کنید.

  1. رمز یکبار مصرف otp به دلیل اعتبار محدود و یکبار قابل استفاده بودن قابل سرقت و حدس زدن نیست.
  2. جلوگیری از حملات فیشینگ هکرها
  3. استفاده از رمز یکبار مصرف otp نیاز به دانش خاصی ندارد و اسان است.
  4. امکان ارسال پیامک otp به شماره های بلک لیست
  5. به پلترم یا برنامه خاصی وابسته نیست و با همه برنامه ها اپلیکیشن ها سازگار می باشد

روش های ارسال پیامک otpاحراز هویت

رمز یکبار مصرف otp که برای احراز هویت و اعتبارسنجی قابل استفاده است به روش های زیر قابل ارسال می باشد

ارسال پیامک otp از طریق وب سرویس پیامکی

برخی از سایت ها و برنامه با اتصال به سامانه پیامکی ارسال پیامک otp را با استفاده از امکانات موجود در پنل اس ام اس ارسال می کنند. سامانه پیامکی پیام رسان با استفاده از پترن ارسال پیامک otp این پیامک را برای کاربران ارسال می کند.

پترن قالب آماده متن ارسال پیامک رمز یکبار مصرف می باشد که در هر با ارسال رمز یکبار مصرف فقط متغییرهای رمز تغییر می کند.

شما با وب سرویس پیامک رایگان می توانید بدون هزینه و خرید خط خدماتی ، از قابلیت OTP و پترن های ارسال پیامک استفاده نمایید.

وب سرویس ارسال پیامک

استفاده از افزونه های ارسال پیامک وردپرس

کسب و کارهایی که از سایت های وردپرسی استفاده می کنند می توانند با استفاده از افزونه های مختلفی که برای ارسال پیامک رمز یکبار مصرف وجود دارد رمز otp استفاده کنند.

همچنین پنل پیامک یکی از افزونه های کاربردی و سازگار با وردپرس می باشد که می توانند برای ارسال پیامک رمز یکبار مصرف احراز هویت استفاده کنند. پنل اس ام اس پیام رسان با قابلیت ارسال پیامک اعتبار سنجی با پترن ارسال این پیامک را براحتی برای کسب و کارها فراهم می کند.

کلام آخر

سامانه پیامک انبوه پیام رسان

استفاده از رمز یکبار مصرف برای اعتبار سنجی و احراز هویت برای کسب و کارهای بسیاری که سایت های فروشگاهی ، سایت های مالی و تراکنشی ، بانک ها و… کاربرد دارد. این کسب و کارها می توانند با ارسال این پیامک امنیت و ایمنی را در کسب و کار خود بالا ببرند.

سامانه پیامکی یکی از بهترین ، مقرون به صرفه ترین و ساده ترین روش هایی ست که می توانید برای ارسال پیامک otp از آن در کسب و کار خود استفاده کنید.

اگر شما هم قصد ارسال پیامک اعتبار سنجی از سامانه پیامکی را دارید ما پنل اس ام اس پیام رسان را با قابلیت ارسال پیامک با پترن را به شما معرفی می کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست پنل پیامکی رایگان پیام رسان می توانید عدد را به شماره 500040075 پیامک کنید.

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.