0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

چگونه در کمترین زمان یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنیم؟

 

این روزها فروشگاه‌های اینترنتی به یکی از ابزارهای اصلی در دنیای تجارت تبدیل شده‌اند و اغلب کسب‌وکارها برای دستیابی به مشتریان بیشتر، به حضور در فضای آنلاین روی می‌آورند. اما چگونه می‌توانیم در کمترین زمان یک فروشگاه اینترنتی موفق را راه‌اندازی کنیم؟

برای پاسخ به این سوال، در این مقاله قصد داریم به بررسی سه قالب وردپرس محبوب برای طراحی فروشگاه‌های اینترنتی بپردازیم: قالب دیوی، قالب انفولد و قالب فروشگاهی ایران کالا.

طراحی فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان با قالب های وردپرس

طراحی یک فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان با استفاده از قالب‌های وردپرس می‌تواند یکی از بهترین راه برای شروع فعالیت در فضای آنلاین باشد. با استفاده از قالب‌های وردپرس، می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را در کمتر از یک روز راه‌اندازی کنید. این فرآیند شامل انتخاب نام دامنه، ایجاد یک حساب میزبانی وب و دریافت یک گواهی SSL برای پذیرش پرداخت‌های آنلاین است.

بعد از انجام این مراحل، برای ساخت فروشگاه آنلاین نیاز به نصب و فعال‌سازی افزونه ووکامرس دارید. پس از آن، شما می‌توانید محصولات خود را به وب سایت اضافه کنید، روش‌های پرداخت را تنظیم کنید و قالب وردپرس خود را انتخاب و سفارشی‌سازی کنید. در نهایت، شما می‌توانید از افزونه‌های وردپرس برای افزودن ویژگی‌های بیشتر به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

با این حال، برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با استفاده از قالب‌های وردپرس، شما نیاز به یک قالب مناسب دارید. برخی از قالب‌های وردپرس محبوب برای فروشگاه‌های اینترنتی شامل قالب دیوی، قالب انفولد و قالب فروشگاهی ایران کالا است. این قالب‌ها با ووکامرس سازگار هستند و امکانات خاصی را برای ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه می دهند.

معرفی قالب دیوی

قالب دیوی یکی از محبوب‌ترین قالب‌های وردپرس است که برای طراحی وب سایت‌های مختلف، از جمله فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌شود. این قالب با ارائه یک سازنده صفحه قدرتمند، به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات وب سایت خود را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی طراحی کنند. همچنین، با ارائه مجموعه‌ای از قالب‌های آماده، کاربران می‌توانند در کمترین زمان یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنند.

قالب دیوی یک صفحه ساز پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌دهد که جایگزین ویرایشگر استاندارد وردپرس است. به کمک این صفحه ساز می‌توانید صفحات وب سایت خود را با طراحی‌های خیره کننده و کارایی بسازید. با ویرایشگر متن درون خطی دیوی، ویرایش صفحه شما هرگز به این راحتی نبوده است. فقط کافی است کلیک کنید و شروع به تایپ کنید.

با قالب دیوی می‌توانید به‌طور کامل کنترل طراحی صفحات وب سایت را بر عهده بگیرید و به‌راحتی انیمیشن‌ها را به هر بخش از صفحات که می‌خواهید اضافه کنید. امکانات بازاریابی دیوی نه تنها با ابزارهای طراحی قدرتمند می‌آید، بلکه به شما کمک می‌کند تا وب سایت خود را پربازدید کنید. با استفاده از ابزارهای بازاریابی قالب دیوی می‌توانید لیست‌ بازاریابی ایمیلی خود را بسازید، وب سایت خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و ترافیک ورودی وب سایت را افزایش دهید.

در نهایت، هر فردی بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌تواند با قالب دیوی کار کند و از این طریق، محصولات خود را در فضای آنلاین به فروش برساند.

معرفی قالب دیوی

معرفی قالب انفولد

قالب انفولد یکی از قالب‌های محبوب وردپرس است که برای طراحی فروشگاه‌های اینترنتی استفاده می‌شود. این قالب با ارائه یک سازنده صفحه قدرتمند و انعطاف‌پذیر، به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات وب سایت خود را به‌آسانی طراحی کنند. همچنین، قالب انفولد با ارائه مجموعه‌ای از قالب‌های آماده، کاربران می‌توانند در کمترین زمان یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنند.

انفولد با ارائه نمونه‌های متعدد، به کاربران اجازه می‌دهد تا تمامی ویژگی‌های قالب را بررسی کنند و ویژگی‌های مورد علاقه خود را از بین این نمونه‌ها انتخاب کنند. به این ترتیب کاربران می‌توانند به‌سرعت و با آسانی یک فروشگاه اینترنتی با استفاده از قالب انفولد راه‌اندازی کنند.

با توجه به اینکه قالب انفولد دائما در حال ارائه نمونه‌های جدید است، کاربران همیشه می‌توانند از ویژگی‌های جدید و به‌روز این قالب بهره‌مند شوند. این امر باعث می‌شود که انفولد یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان باشد.

معرفی قالب فروشگاهی ایران کالا

این قالب، یکی از قالب‌های ویژه وردپرس است که برای طراحی فروشگاه‌های اینترنتی در ایران طراحی شده است. قالب فروشگاهی ایران کالا با توجه به نیازهای خاص بازار ایران، امکانات ویژه‌ای را برای فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت داخلی، امکانات فروش گروهی و تخفیفات ویژه اشاره کرد. این قالب با افزونه قدرتمند ووکامرس سازگار است و به وبمسترها امکان فروش محصولات فیزیکی و مجازی را می‌دهد.

قالب ایران کالا بدون استفاده از هیچ پلاگین جانبی طراحی شده است که این موضوع سرعت بارگذاری قالب را افزایش می‌دهد. این قالب راست چین است و دارای لایسنس از سرویس گارد ژاکت است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این قالب می‌توان به سازگاری با افزونه المنتور، واکنش‌گرایی برای نمایش مناسب در دستگاه‌های با اندازه‌های مختلف، سبک و کم حجم با استفاده از کدنویسی استاندارد برای قسمت‌های مختلف و دارای مگا منو بدون نیاز به پلاگین اشاره کرد.

هر یک از قالب‌های دیوی، انفولد و ایران کالا ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و متمایز خود را دارند. این قالب‌ها به شما اجازه می‌دهند تا بر اساس نیازها و اهداف خاص خود، یک فروشگاه اینترنتی مناسب و موثر راه‌اندازی کنید. با استفاده از این قالب‌ها، شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و محصولات و خدمات خود را برای فروش در اختیار کاربران قرار دهید. این امکان، به شما اجازه می‌دهد تا تمرکز خود را بر روی ایجاد و بهبود محصولات خود قرار دهید، در حالی که فروشگاه اینترنتی شما به‌طور موثر و خودکار مدیریت می‌شود.

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.