0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

معرفی برترین بازی های آنلاین سال 2023

بازی ها آنلاین معمولاً و به طور گسترده برای اهداف سرگرم کننده و چالش برانگیز بازی می شوند. جدای از آن، بازی ها دسته بندی ها و اهداف مختلفی دارند. برخی از بازی ها برای سرگرمی و لذت بردن هستند و واقعاً شما را به دنیای دیگری می برند که در آن می توانید بدون مشکل اهداف خود را دنبال کنید. از سوی دیگر، برخی از بازی های نیز برای اهداف آموزشی ساخته شده اند و با مثال ها و توضیحات در مورد موضوعات پیچیده به دانش آموزان کمک می کنند. در حالی که ما برای سرگرمی بازی می کنیم، اما برای برخی، این به نوعی معتاد بازی های آنلاین شده اند. بازی‌ها سرگرم‌کننده هستند، اما توسعه‌دهندگان بازی های آنلاین میلیون‌ها دلار از این طریق به دست می‌آورند. امروز قصد داریم بازی هایی را معرفی کنیم که در سال 2023 بیشترین محبوبیت را داشته و تعداد دانلود آن ها بیشتر از دیگر بازی ها بوده است. در این پست، محبوب ترین بازی های آنلاین معرفی خواهیم کرد.

 

بازی انفجار

سایت بازی انفجار تا به امروز لقب موفق ترین بازی آنلاین مبتنی بر مرورگر را به خود اختصاص داده است. بسیاری از کارشناسان حوزه برنامه نویسی و ارائه بازی های آنلاین بر این باور هستند بازی آنلاین انفجار اولین بازی بوده است که مترجمین و برنامه نویسان انگلیسی آن را مشابه سازی کرده و در وبسایت های خود آن را به کار گرفته اند. محبوبیت بازی انفجار به حدی می باشد که در طی ۴ سال توانسته است تمامی جوایز بازی های آنلاین داخلی را به خود اختصاص داده و از نظر کارشناسان حوزه برنامه نویسی به عنوان یک بازی آموزش محور و سرگرم کننده تلقی شود. تمامی کسانی که نسبت به علم پیش بینی و تخمین دانشی داشته باشند می‌توانند از طریق این بازی لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند

Team Fortress 2

این بازی در سال 2011 به صورت رایگان عرضه شد و در حال حاضر هم از مسابقات رتبه بندی شده و هم مسابقات غیررسمی پشتیبانی می کند. Team Fortress 2 نه تنها امروز یک بازی عالی است، بلکه بخش مهمی از تاریخچه بازی های ویدیویی است. شما می توانید از کل تجربه بازی به صورت رایگان لذت ببرید. با این حال، در صورت انتخاب این بازی، می توانید اقلام آرایشی را در بازی خریداری کنید.

 

Player Unknown’s Battle Groups (PUBG)

PUBG توسط شرکتی با همین اسم توسعه یافته است و به طور رسمی در سال 2018 راه اندازی شد اما تنها در 4 سال بیش از 100 میلیون بازیکن آنلاین دریافت کرد. PUBG در XBOX، iOS، Android و بسیاری از دستگاه های دیگر قابل نصب است. در این بازی بازیکنان باید از دست دشمنان پنهان شده و در قسمت های مختلف نقشه جان سالم به در ببرند. برنده کسی است که موفق شود در انتهای بازی زنده بماند. بازیکنان برای زنده ماندن باید اسلحه جمع کنند و زندگی کنند تا افراد تیم مقابل را از بین ببرند. این بازی به دلیل گرافیک و موقعیت های واقعی محبوب است. نحوه درآمدزایی PubG از طریق فروش جعبه ها و گنجینه های غارت شده است. این بازی رکورد سریع ترین رشد در صنعت را به نام خود ثبت کرده است.

 

Planetside 2 (PC, PlayStation)

نبردهای عظیم Planetside 2 باعث می شود که نقشه های بزرگ Battlefield بسیار کوچک به نظر برسند. این FPS بین کهکشانی دارای یک سیستم منحصر به فرد است که هر کاری انجام می دهید بر رتبه بندی جناح شما تأثیر می گذارد. سه جناح برای کنترل مناطق مهم و تصاحب منابع مورد نیاز تلاش می کنند. جالب‌ترین چیز در مورد Planetside 2 این است که نبردها اغلب ممکن است روزها و حتی هفته‌ها طول بکشد.

 

Fortnite Battle Royale

اپیک گیمز این بازی خارق العاده را توسعه داد و عرضه رسمی آن در سال 2017 بود. Fortnite در لیست محبوب ترین بازی ها قرار دارد زیرا تنها در عرض 5 سال به بیش از 150 میلیون بازیکن آنلاین رسیده است. این بازی در XBOX، PC، Android، iOS و سایر دستگاه ها که قابلیت گرافیکی دارند قابل نصب است.

 

Fortnite دومین بازی محبوب آنلاین در سطح بین المللی است زیرا این بازی تنها اکانت های پسرانه دارند در حالی که PUBG برای دختران و پسران طراحی شده است. این بازی ویژگی های زیادی دارد اما به دلیل مسائل جنسیتی در رتبه دوم قرار دارد. معماری و ساختار Fortnite و PUBG شبیه یکدیگر هستند.

 

Apex Legend

Apex Legends توسط Respawn Entertainment توسعه داده شد و عرضه رسمی آن در سال 2019 بود. این بازی طرفداران زیادی دارد و تنها در یک سال بیش از 50 میلیون بازیکن آنلاین داشته است. Apex Legends در Microsoft Windows، PlayStation 4 و XBOX قابل نصب است. بازی‌های PUBG و Fortnite برای عاشقان ارتش هستند، اما Apex Legends برای میدان نبرد درون شهری طراحی شده است. در این بازی بازیکنان به 6 تیم تقسیم می شوند. سه نفر از اعضای تیم باید در یک جزیره حاضر شوند. در نهایت، تیمی که بیشترین تعداد بازمانده را داشته باشد برنده بازی لقب خواهد گرفت.

 

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.