دانلود کامل زخم کاری 2

مراسم اکران مردمی زخم کاری 2 بازگشت با حضور بازیگران و ستارگان

 

سریال زخم کاری 2 برای پخش در شبکه نمایش خانگی و به وسیله وبسایت کول دانلود در 17 شهریور در نظر گرفته شده است. قسمت اول فصل دوم زخم کاری از ساعت 08 صبح روز آدینه 17 شهریور 1402 پخش شد. پیشنهاد می کنیم که تماشای این درام بسیار جذاب و هیجان انگیز را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , هانیه توسلی در سریال زخم کاری 2 به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین کارگردان این اثر محمدحسین مهدویان می باشد!

درباره خلاصه داستان زخم کاری 2، هنوز چیزی عنوان نشده است ولی با توجه به ویدیوهای منتشر شده این سریال تا این لحظه، انتظار می رود که به نوعی ادامه داستان و انفاقات خانواده ریزآبادی ها را دنبال کند. از نکات جالب توجه فصل دوم، افزوده شدن الناز ملک و مهران غفوریان به این پروژه می باشد.

مراسم اکران مردمی زخم کاری 2 با حضور عوامل و بازیگران این سریال از ساعت 21:30 پنج شنبه شب، 16 شهریور 1402 در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در این پست برای شما عکس، تصاویر و فیلم مربوط به گزارش این مراسم را فراهم آورده ایم.

 

 

 

مراسم اکران مردمی زخم کاری 2 همزمان با پخش قسمت اول

مراسم اکران مردمی زخم کاری 2

عکس های مراسم اکران مردمی زخم کاری 2

تصاویر مراسم اکران مردمی فصل دوم زخم کاری

فیلم مراسم اکران مردمی فصل دوم زخم کاری

گزارش کامل اکران مردمی فصل دوم زخم کاری

دانلود فصل دوم زخم کاری

بازیگران زخم کاری 2 اکران مردمی

اکران مردمی زخم کاری 2 در پردیس چارسو

فرش قرمر افتتاحیه سریال زخم کاری 2

 

دانلود سریال زخم کاری 2

دانلود سریال زخم کاری 2

توضیحی که بتواند به ما در رفع لینک خراب کمک بکند. مثلا چه کیفیتی و چه قسمتی از این سریال مشکل خرابی دارد.





تلگرام کول دانلود