دانلود کامل زخم کاری

قسمت 3 زخم کاری 2: پشت پرده قتل مالک!

سکانس های حساس سریال زخم کاری 2

 

ویدیو: سکانس برتر و هایلایت قسمت سوم فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت با بازی جواد عزتی و جواد هاشمی | در پس پشت پرده قتل مالک چه بود و چرا اجازه دیدن خانواده اش را ندارد!

 

سریال زخم کاری 2 با نام فرعی بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان از تاریخ 17 شهریور به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد. قسمت اول فصل دوم زخم کاری از 17 شهریور 1402 در این سایت منتشر شد که با استقبال شدید و فراوان مخاطبین نیز همراه شد. پیشنهاد می کنیم که تماشای این درام بسیار جذاب و هیجان انگیز را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

در فصل دوم زخم کاری 2: بازگشت الناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , مه لقا باقری و امیر دژاکام به ایفای نقش پرداخته اند. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

در ادامه شما می توانید این ویدیو را که برگرفته از اینستاگرام کول دانلود می باشد، تماشا کنید! پیشنهاد می کنیم که حتما به پیج ما بپیوندید تا در جریان آخرین اخبار فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی قرار بگیرید.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by cooldownload کول دانلود (@cooldownload)

 

 

 

دانلود فصل دوم زخم کاری

دانلود فصل دوم زخم کاری

توضیحی که بتواند به ما در رفع لینک خراب کمک بکند. مثلا چه کیفیتی و چه قسمتی از این سریال مشکل خرابی دارد.





تلگرام کول دانلود