تعداد قسمت های فصل دوم زخم کاری

فصل دوم سریال زخم کاری چند قسمت است ؟

زخم کاری 2 – Mortal Wound Season02 محصول سال 1402 که از 17 شهریور ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمدرضا تخت کشیان ، نویسندگی و کارگردانی: محمدحسین مهدویان تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

در فصل دوم سریال زخم کاری در حالیالناز ملک , الهه حصاری , جواد عزتی , جواد هاشمی , رعنا آزادی ور , سعید چنگیزیان , کامبیز دیرباز , مرتضا امینی تبار , مهران غفوریان , امیر دژاکام و مه لقا باقری به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد!

 

در این میان یکی از پرسش های کاربران گرامی درباره تعداد قسمت های زخم کاری بوده است. بدین منظور در این پست از سایت کول دانلود به بررسی تعداد قسمت های دقیق آن می پردازیم. همچنین شما می توانید در انتهای این پست نیز لینک دانلود همه قسمت های این فصل دوم سریال جذاب و تماشایی را در دسترس داشته باشید. لازم به ذکر است که این سریال جذاب ساعت 08:00 آدینه هر هفته در رسانه کول دانلود پخش می شود. پیشنهاد می کنیم که تماشای زخم کاری 2 را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

تعداد دقیق قسمت های زخم کاری 2

فصل دوم سریال زخم کاری چند قسمت است؟ طبق بررسی های به عمل آمده به وسیله کول دانلود، فصل دوم سریال زخم کاری قرار است که در قالب 3 چپتر 10 قسمتی و در مجموع 30 قسمت پخش شود. البته بعضا دیده شده است که در تدوین و مونتاژ چندین قسمت کم یا زیاد شده است در برخی از فصل دوم سریال ها که در این صورت نیز در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد. در مورد ساخت فصل سوم نیز حداقل فعلا سخنی به میان نیامده است. چنانچه خبری مبنی بر ساخت فصل سوم، از سوی سازندگان اعلام شود، همانند همیشه بدیهی است کول دانلود طبق رسالت و وظیفه همیشگی خود در اطلاع رسانی، این خبر را به آگاهی کاربران گرامی خواهد رسانید.

 

 

دانلود سریال زخم کاری 2

دانلود فصل دوم زخم کاری

توضیحی که بتواند به ما در رفع لینک خراب کمک بکند. مثلا چه کیفیتی و چه قسمتی از این سریال مشکل خرابی دارد.





تلگرام کول دانلود