0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

علاقه رئیس ایکس باکس به احیای سری MechAssault

از آنجایی که اکنون استودیوهای زیادی تحت نظر استودیوهای گیمینگ مایکروسافت هستند، مایکروسافت انتخاب‌های زیادی برای احیای مجموعه‌های فراموش شده دارد و این لیست با نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد طولانی‌تر هم خواهد شد. اکنون فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به یک سری اشاره کرده که شاید باعث تعجب برخی شود و آن MechAssault است.

او در مصاحبه‌ای در توکیو گیم شو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دوست دارد شاهد بازگشت کدامیک از مجموعه‌های خفته مایکروسافت باشد به MechAssault اشاره کرد و گفت: «من همیشه می‌خواستم به فضای MechAssault/MechWarrior برگردم و به نظرم می‌توان اقدامات زیادی در این فضا انجام داد. موارد زیادی درباره این مجموعه وجود دارند که در برخی موارد از زمان خود جلوتر بودند و دیدار مجدد با آن جالب خواهد بود».

او به شوخی به افشاگری‌های اخیر این شرکت هم طعنه زد و گفت هیچ چیزی از سری مدنظر در حال ساخت نیست و هنوز تاییدیه رسمی برای بازگشت آن وجود ندارد: «ما امروز برنامه‌ای [برای احیای [MechAssault] نداریم؛ پس این یک لیک نیست. راستی درباره لیک‌ها… ولی این بازگشت جذاب خواهد بود».

البته به صورت کلی شاهد بازی‌های جدیدی از مجموعه BattleTech بوده‌ایم؛ به خصوص آثار MechWarrior. اما آخرین بازی از خط اصلی MechAssault بازی MechAssault 2: Lone Wolf در سال ۲۰۰۴ برای اولین ایکس باکس بود. سپس در سال ۲۰۰۶ MechAssault: Phantom War منتشر شد که اسپین‌آفی برای نینتندو دی اس بود؛ اما توسط مایکروسافت انتشار نیافته بود.


ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.