0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

آینده ارز دیجیتال ترون در سال ۲۰۲۱ چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت ترون تا سال ۲۰۲۵

با شنیدن کلمه ترون برخی به یاد فیلم جذاب دهه 80 می­افتند و برخی دیگر پلتفرم بلاک چین امیدوار‌کننده­ای را در ذهن خود مجسم می­کنند. اگر اخیرا دنبال خبرهای ارز دیجیتال بوده‌اید، پس حتما متوجه تحول عظیم آن در بازار شده­اید، به طوری­که شاهد افزایش ارزش شرکت­های بیت‌کوین، بایننس کوین و اتریوم هستید. این سرمایه­گذاری، نوعی از هوشمندانه­ترین روش­های سرمایه­گذاری محسوب می‌شود، زیرا همچنان در حال رشد است. ارزهای دیجیتال فراوان دیگری وجود دارد که در حال رشد هستند. یکی از این نوع ارزها آلتکوین بوده که هنوز به رشد واقعی نرسیده است. ترون زیر مجموعه­ای از آلتکوین است که آینده درخشانی برای رشد و پیشرفت آن دیده می­شود. این ارز دیجیتال گزینه جدید و جذابی برای سرمایه­گذاران محسوب می­شود که امکان اشتراک­گذاری محتوای دیجیتالی را فراهم می­کند و می­توان از آن به عنوان سبد ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری طولانی مدت استفاده کرد. البته این موضوع به معنای یک شبه پولدار شدن نخواهد بود. در ادامه به آینده ارز دیجیتال ترون با پیش­بینی قیمت مورد بررسی قرار می­دهیم.

نگاهی به ترون

ترون توسط سازمان خصوصی مستقر در سنگاپور که به بنیاد ترون معروف است، در سال 2017 به سرپرستی استاد فناوری جاستین سان تشکیل و راه­اندازی شد. توکن بومی ترونیکس قبل از اینکه به بلاک چین اختصاصی خود برسد، با شبکه اتریوم اجرا می‌شد.

ترون شباهت­های زیادی به ارز دیجیتال اتریوم دارد، به این معنی که این ارز دیجیتال نیز باعث تسهیل انجام قراردادهای هوشمند در بلاک چین بومی خود می‌شود. خیلی از افراد، ترون را به نوعی سرقت علمی فناوری­های موجود متهم می­کنند، اما بنیان­گذار این ارز دیجیتال بر بازاری متفاوت تمرکز کرده است.

هدف از ساخت ترون ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان است و با پیشرفت این ارز، امکان دور ریختن پلتفرم­هایی مثل نتفلیکس، یوتیوب، اپل و … وجود دارد. به این معنی که ترون باعث کاهش سود هنرمندان و اعمال کنترل بر خروجی می­شود و واسطه­ها را از بین می­برد، در این­صورت پاداش مستقیم به سازندگان محتوا تعلق می­گیرد.

این ارز دیجیتال به طور طبیعی پتانسیل زیادی برای اشتراک­گذاری محتواهای خلاق را ایجاد می­کند که می­توان به آن به عنوان چشم­اندازی در سرمایه­گذاری نگاه کرد.

آیا ترون می‌تواند بازار رقابتی ایجاد کند؟

تایید افراد مشهور در دنیای ارز دیجیتال چیز جدیدی نیست، اما می­تواند به تبدیل شدن ترون به پلتفرمی جهانی کمک کند. پاسخ توییتر در مورد ترون در سال 2021 مثبت بود که اولین بار توسط فرد مشهوری به نام لیندسی لوهان راه­اندازی و استفاده شد و سرعت خوب و نداشتن هزینه آن مورد تایید افراد قرار گرفت.

در مرحله بعد، ترون میزبان پادکست کندرا لوست بود که توانست به راحتی برای 1.2 میلیون دنبال‌کننده خود ارسال کند. سپس در توئیت خود نوشت که مردم فقط باید از ترون استفاده کنند، چرا که علاوه بر سرعت، دارای قیمتی مقرون به صرفه است. امروزه ترون امکان رقابت با اتریوم را دارد، زیرا افراد زیادی برای سرمایه­گذاری به این ارز دیجیتال روی آورده­اند.

پیش‌بینی قیمت ترون در سال 2025

استراتژی ترون تا حدی مرموز است و تمرکز خود را بر بازار NFT گذاشته که پیش­بینی قیمت آن را کمی دشوار می­کند. این امر تصمیم برای سرمایه­گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت را کمی سخت می­کند.

طبق پیش­بینی­های تحلیلی، روند رشد این ارز دیجیتال تا سال 2022 به صورت صعودی بود که از 0.11 دلار عبور کرد. در سرمایه­گذاری بلند مدت روی ترون، این رشد قیمت به صورت ثابت پیش­بینی شد که این رشد تا سال 2024 نیز ادامه دارد. پس از آن، این رشد در سال 2025 به بالاترین حد خود یعنی 0.463 دلار می­رسد. حداکثر قیمت مورد انتظار ترون در سال 2025 معادل 0.241 دلار است و این مبلغ در سال 2030 به 0.77 دلار خواهد رسید.

 

ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت ترون برای سال 2030

با مشاهده سرعت حرکت ارزهای دیجیتال و محبوبیت زیادNFT ها  بین کاربران و با توجه به پیش­بینی و تحلیل فنی بلند مدت، قیمت ترون در سال 2030 به ارزش یک دلار در هر سکه خواهد رسید. اما ممکن است این پیش­بینی بازتابی از احساسات فعلی باشد و این افزایش قیمت به واقعیت نپیوندد. کارشناسان، این روند افزایش قیمت را در سال­های 2027 و 2028 تا مبلغ 0.90 دلار بررسی و پیش­بینی کرده­اند که این موضوع نیز به همان بازتاب احساسات مربوط می­شود.

سرمایه­گذاری در ترون

انتخاب اینکه در ترون سرمایه­گذاری کرد یا خیر، اندکی دشوار است. از طرفی اگر شاهد رشد این ارز دیجیتال در آینده باشید، سرمایه­گذاری در آن بسیار ارزشمند خواهد بود، اما باید در پیش­بینی­های قیمت ترون به رشد پایدار توجه کرد.

همانطور که بیان کردیم، ارزهای دیجیتال دارای رشد روز‌افزونی هستند و امکان رشد ترون در شبکه­های اجتماعی بسیار زیاد خواهد بود و این امر بیانگر آن است که مدیرعامل این ارز دیجیتال تصمیم به بازی طولانی با استراتژی توسعه در آن را دارد. اما همچنان تصمیم در مورد این انتخاب دشوار است، زیرا این امکان وجود دارد که معامله­گران ریسک­پذیر بخواهند در صورت فشارهای منفی سهام خود را بفروشند و کنار بکشند. این امر موجب می­شود که ترون در آینده با قیمتی پایین­تر معامله شود که البته این موضوع نیز پیش­بینی است.

 

 

ارز دیجیتال

کجا در ترون سرمایه‌گذاری کنیم؟

اگر به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اید و قصد خرید ترون را دارید، مطمئنا با چگونگی تهیه این توکن­ها آشنا نیستید. گزینه­های زیادی برای تهیه این توکن­ها وجود دارد. با بررسی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا کارگزاری­ها می­توانید نسبت به خرید ترون اقدام کنید.

eToro ارز دیجیتال مناسبی است که برای سرمایه­گذاری تازه­کاران توصیه می­شود. این پلتفرم دارای اعتبارنامه­های نظارتی با پروتکل­های امنیتی بالایی است که در برابر جرایم سایبری یا سرقت هویت از کاربران تازه وارد محافظت می­کند. همچنین می­توانید حساب کاربری خود را سریع و بدون دردسر انجام دهید. علاوه بر آن به معامله­گران و سرمایه­گذاران جدید آموزش­های لازم را ارائه می­دهد که بتوانند به بهترین نحو سرمایه­گذاری خود را در ارزهای دیجیتال انجام دهند.

آیا ترون سرمایه ­گذاری بلند مدت مناسبی است؟

دلایل مختلفی برای تایید، پیشرفت و ماندگاری ترون وجود دارد. از جمله این دلایل می­توان به پشتوانه مالی فراوان آن اشاره کرد که دارای اعتبارات فنی جدی است. ابزار رمزنگاری به سرعت در حال پیشرفت است که بنیاد ترون نیز باید خود را با آن وقف دهد. توجه به این موضوع می­تواند سرمایه­گذای بلند مدت بر ترون را برای افراد قابل درک کند.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی ترون به عنوان پلتفرمی بلاک چین پرداختیم که طبق عملکرد آن پیش­بینی قیمت ترون تا سال 2030 را مورد بررسی قرار دادیم. براساس این پیش­بینی افراد می­توانند به این ارز دیجیتال برای سرمایه­گذاری بلند مدت فکر کنند. این ارز دیجیتال در حال رشد است که همچنان رشد آن جای امیدواری دارد.

ترون آینده درخشانی در پیش دارد که شاهد افزایش قیمت آن در آینده خواهیم بود. همانطور که در مقاله بیان شد، احتمال رشد قیمت هر سکه آن تا سال 2030 به یک دلار خواهد رسید، که این امر باعث رقابت میان این ارز با بیت کوین و اتریوم شده است.

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.