0917-062-0010

مشاوره رایگان

9 صبح تا 9 شب

شنبه تا پنجشنبه

آموزش استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام

با توجه به نقش بسیار وسیع و مهم اینستاگرام و استفاده از آن در انواع فعالیت‌ها می‌توان بیان کرد که این پلتفرم از جمله محبوب‌ترین و پرکاربردترین ابزارها در بین مردم است که البته استفاده و پیشرفت درست در آن نیازمند رعایت اصول و نکات خاصی است. برای مثال استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام با وجود کاربردهای بسیار زیادی که دارد اما باعث شده تا کابران با چالش‌هایی مواجه شوند.

البته در صورتی که از کاربران شبکه‌های اجتماعی هستید، حتما به خاطر دارید که اولین بار در سال 2009 توییتر از برچسبی به نام هشتگ استفاده کرد و سپس مابقی پلتفرم‌ها نیز از این شیوه استفاده کردند. بنابراین به دلیل اهمیت هشتگ گذاری برای پیشرفت کردن در اینستاگرام، قصد داریم در ادامه این مطلب نکاتی جهت آموزش استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام برای شما شرح دهیم. بنابراین اگر شما نیز قصد پیشرفت و دیده شدن در این پلتفرم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

 

خرید لایک اینستاگرام

هشتگ چیست؟

جالب است بدانید که هشتگ ها در اینستاگرام از جمله ابزارهای مهمی هستند که توانایی و قابلیت این را دارند که سرنوشت پیج و یا تجارت آنلاین شما را به طور کلی تغییر دهند. به طور کلی هر کلمه‌ای که در کنار آن یک علامت # قرار می‌گیرد به یک نوع متاتگ تبدیل شده و به عبارتی بهتر این امکان و قابلیت برای آن به وجود می‌آید که بتوان بر روی هشتگ  کلیک کرده و دیگر محتواهایی را که با آن کلمه برچسب کرده‌اند، مشاهد کنید.

با توجه به این امر هر کاربر اینستاگرام با استفاده از قرار دادن هشتگ برای پست و یا حتی استوری خود این قابلیت را در اختیار جست‌وجو کننده قرار می‌دهد تا به کمک آن هشتگ‌ها بتواند پست و یا استوری را به راحتی پیدا کند. در نتیجه می‌توان بیان کرد که به کار بردن هشتگ در اینستاگرام می‌تواند هم افراد جست‌وجو کننده و هم افراد تولید کننده محتوا را به هدف اصلی خود در این فضا برساند.

آیا میدانستید با خرید سیو (save) اینستاگرام میتوانید سبب رشد ذخیره سازی پست شده و به رشد آمار پیجتان کمک کنید؟

نحوه استفاده از هشتگ در اینستاگرام

برای به کار بردن هشتگ ها در اینستاگرام فقط کافی است تا علامت مختص به آن یا همان # را قرار دهید و بلافاصله پس از آن عبارت مورد نظر خود را بنویسید. در صورتی که عبارت مورد نظر شما بیشتر از یک کلمه باشد، نباید در بین کلمات آن فاصله، علامت، نقطه و یا کاراکتری قرار دهید و برای اینکه بتوان از به هم ریختن کلمات جلوگیری کرد، می‌توانید علامت underline را به کار ببرید.

نکته‌ی دیگری که لازم است در این قسمت نیز به آن اشاره کنیم این است که در زبان انگلیسی، هشتگ‌ها به کوچک و یا بزرگ بودن حروف حساس نیستند و شما می‌توانید با حروف کوچک و یا بزرگ نیز هشتگ خود را تایپ کنید چرا که در هر صورت هر دوی آن‌ها نتایج یکسانی برای شما رقم می‌زنند.

همچنین لازم است بدانید که برای تایپ هشتگ ها در اینستاگرام استفاده از اعداد بدون فاصله با کلمات و یا پس از underline  مشکلی ایجاد نخواهد کرد، اما به کاربردن دیگر کاراکترها و @ موجب می‌شوند هشتگ شما بدون کاربرد شوند. برای اینکه بتوانید از underline  استفاده کنید، می‌توانید در ویندوز خود از دکمه‌های shift و _ استفاده کنید. البته در گوشی نیز _ به شکل مجزا در کیبورد وجود دارد.

هشتگ ها تاثیر بسیار زیادی در رشد و افزایش آمار لایک های پست شما دارند؛ کاربران بسیار زیادی در کسب لایک های زیاد ناتوان هستند و در نهایت اقدام به خرید لایک اینستاگرام میکنند.

 

روش صحیح هشتگ گذاری در اینستاگرام

اینستاگرام به شکل عجیبی و شگفت‌آوری حرفه‌ای و هوشمند است. این پلتفرم از کاربرانی که الگوریتم‌های آن را به درستی رعایت کنند، استقبال بسیار زیادی می‌کند و حتی به آن‌ها پاداش می‌دهد‌ اما در مقابل کاربرانی که این الگوریتم‌ها را جدی نگیرند و رعایت نکنند را مجازت می‌کند.

بنابراین اگر قصد دارید در اینستاگرام نتیجه مورد نظر خود را کسب کنید و به عبارتی پیج و کار شما نسبت به قبل بهتر دیده شود باید حتما نکاتی را که در مورد استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام وجود دارد، رعایت کنید. بنابراین برای بهینه کردن هشتگ اینستاگرام و جذب مشتری و یا فالوور بیشتر به نکات زیر دقت کنید:

استفاده از هشتگ‌های قوی در اینستاگرام

از جمله نکات و تکنیک‌های استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام این است که در ابتدا یک لیستی از هشتگ‌های قوی اینستاگرام داشته باشید و به عبارتی بهتر باید به طور کامل با معروف‌ترین هشتگ‌ها در این پلتفرم نیز آشنا باشید. برای اینکه بدانید این هشتگ‌ها دقیقا کدام موارد هستند، می‌توانید هشتگ‌های مرتبط را در این پلتفرم جست‌وجو کنید و تعداد پست‌های موجود در این هشتگ را مشاهده کنید. با این روش شما همچنین می‌توانید میزان محبوبیت هشتگ‌های مختلف را بررسی کنید.

هشتگ های انگلیسی تکنیک های بسیار مناسبی برای جذب فالوور های خارجی هستند؛ هرچند به لطف خرید فالوور خارجی امکان جذب مخاطب های جدید برای پیج ها فراهم است اما استفاده از تکنیک های صحیح هشتگ گذاری ها میتواند سبب رشد بیشتر پیج شما گردد.

به کاربردن هشتگ‌های خاص و ترند

از جمله موضوعاتی که همیشه در این پلتفرم داغ است، بحث هشتگ‌های ترند است که در طی یک مدت زمان کوتاه و البته بر حسب اتفاق خاصی ایجاد می‌شوند و با سرعت بسیار زیادی در جامعه استفاده می‌شوند. کمک گرفتن از این امر می‌تواند نقش و تاثیر بسیار زیادی در نشان دادن شما و جذب کاربران بیشتر داشته باشد.

عدم استفاده از هشتگ‌های تکراری

از دیگر نکات مهم استفاده هشتگ ها در اینستاگرام، عدم استفاده از هشتگ های تکراری است. البته لازم است توجه کنید که نباید بیش از حد کم و یا زیاد نیز از هشتگ‌ها استفاده کنید. بر اساس الگوریتمی که اینستاگرام مشخص کرده است شما می‌توانید تا 30 هشتگ برای پست‌های خود استفاده کنید.

این هشتگ‌ها نیز باید حتما با محتوای تولید شده متناسب و نباید بیشتر از این تعداد باشند. توجه کنید که به کار بردن هشتگ‌های تکراری در یک پست تاثیری بر روی پیج نخواهد داشت. همچنین ذکر این نکته نیز ضروری است که نباید از یک لیست از پیش تعیین شده و یا تکراری در تمامی پست‌ها استفاده کنید.

هشتگ ها در اینستاگرام

عدم به کاربردن هشتگ‌های نامربوط

به کاربردن هشتگ‌های اینستاگرام خاص و یا ترند در صورتی که با محتوای تولید شده شما مرتبط باشد، موجب بیشتر دیده شدن پیج شما می‌شود اما لازم است دقت کنید که به کاربردن این هشتگ ها در اینستاگرام اگر با محتوای شما مطابقتی نداشته باشند می‌توانند موجب شوند تا این پلتفرم شما را اسپم شناسایی کند و در نهایت شما را جریمه کند. به عبارتی بهتر این کار در طولانی مدت موجب می‌شود تعداد فالوورهای شما کاهش یافته و در نتیجه تمام زحمات شما نیز بی‌نتیجه بماند.

کمک گرفتن از هشتگ‌های خاص

در صورتی که قصد دارید کسب‌وکار و پیج آنلاین شما در این پلتفرم پیشرفت داشته باشد و مشتری بیشتری نیز جذب کنید باید از هشتگ‌های خاص و طولانی کمک بگیرید. در واقع منظور از هشتگ‌های خاص، هشتگ‌هایی هستند که معمولا پست‌های کمی در آن‌ها اشتراک گذاری شده‌اند. به عبارتی بهتر شما با کمک این هشتگ‌ها می‌توانید بیشتر در معرض دید افراد قرار بگیرید. با تمرکز و استفاده درست از این هشتگ‌ها می‌توانید در طی یک بازه زمانی کمی نتایج خوبی به دست آورید.

استفاده کردن از هشتگ‌های رقیبان

از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین تکنیک‌ها برای کسب‌وکارهای اینستاگرام، کمک گرفتن و استفاده از هشتگ‌های رقیبان است. برای انتخاب هشتگ ها در اینستاگرام باید بر روی هشتگ‌های مربوط به حیطه کاری خود تمرکز کنید. هشتگ‌های استفاده شده توسط برندها و رقیبان می‌توانند بهترین الگو برای شما باشند.

شادوبن اینستاگرام چیست؟

اکنون که با برخی از نکات و تکنیک‌های مربوط به استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام آشنا شده‌اید، لازم است بدانید که شادوبن اینستاگرام چیست؟ در واقع جالب است بدانید که اینستاگرام برای کاربرانی که از این پلتفرم برای هدف‌های سودجویانه خود استفاده می‌کنند، مجازاتی مشخص کرده است. به عبارتی دقیق‌تر اگر مخاطبان این پلتفرم قوانین و الگوریتم‌های اینستاگرام را رعایت نکنند، این پلتفرم نیز آن‌ها را شادوبن می‌کند.

شادوبن زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر قوانین اینستاگرام را اجرا نکند و هشتگ‌های نامربوط و یا بیش از حد مجاز استفاده کند. در واقع هنگامی که اکانت شما شادوبن شود حتی با وجود تولید محتواهای جذاب و دیدنی نیز اما پست شما در هشتگ نمایش داده نخواهد شد. به این حالت شادوبن گفته می‌شود که در اصل شما فرصت دیده شدن از راه هشتگ را از دست خواهید داد.

سخن پایانی

در صورتی که شما از کاربران پلتفرم اینستاگرام هستید و تمایل دارید پیج شما به خوبی دیده شود و یا کار آنلاین شما در این اپلیکیشن گسترش یابد، لازم است برخی نکات و قواعد را رعایت و به کار گیرید. از جمله راه‌هایی که می‌تواند به پیشرفت شما در این پلتفرم کمک کند، استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام است. البته استفاده از این روش نکات مهم و ریزی دارد که در صورت عدم رعایت، نتیجه لازم و مورد نظر را برای شما به وجود نخواهد آورد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم برخی از نکات مهم در این زمینه را برای شما معرفی کنیم.

ارسال پاسخ

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.