رپورتاژ آگهی

معرفی پیش نیازهای هر کسب و کار آنلاینی

هر کسب‌وکاری برای اینکه در دنیای پررقابت امروزی به رشد برسد و تعداد مشتریان خود را افزایش دهد، باید به استفاده از نرم‌افزارها و ابزارهای مختلف توجه داشته باشد. یکی از نرم‌افزارهایی که می‌تواند درخواست‌های مشتریان از کسب‌وکار را سروسامان دهد و همه چیز را در یک مسیر مشخص پیش ببرد، نرم افزار تیکتینگ است. این نرم‌افزار نقش بسیار مهمی در افزایش رضایت مشتریان دارد و باعث جلب اعتماد آنها می‌شودنرم افزار crm یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که برای رصد رفتار مشتری در کسب‌وکار مد نظر قرار دارد و می‌تواند استراتژی‌های کسب‌وکار را هدفمند نماید. در کنار تمامی این موارد، اگر کسب‌وکاری به دنبال افزایش اعتبار خود است، باید طراحی کاتالوگ دیجیتال را نیز مد نظر قرار دهد.

نرم افزار تیکتینگ

نرم افزار تیکتینگ نوعی نرم‌افزار بسیار حرفه‌ای است که باعث می‌شود مشتریان درخواست‌های خود را در یک سامانه مشخص ارسال نمایند و کارشناسانی که در آن مرکز حضور دارند، به نوبت و به ترتیب اولویت پاسخ می‌دهند. بهتر است بدانید این امر باعث می‌شود که همه بدانند به کدام درخواست پاسخ داده شده است و کدام درخواست هنوز معلق مانده است. همین امر سرعت رسیدگی به درخواست‌ها را افزایش می‌دهد و به همان نسبت، زمان انتظار پایین می‌آید.

عدم استفاده از نرم افزار تیکتینگ و سرگردان شدن کارمندان و مشتریان

برخی از کسب‌وکارها، به ویژه کسب‌وکارهای خدماتی، به این مسئله توجه ندارند و از استفاده از نرم افزار تیکتینگ را بیهوده می‌دانند. بررسی‌های بازار نشان می‌دهند، کسب‌وکارهایی که از این نرم‌افزار استفاده نمی‌کنند، مشتری را سرگردان می‌کنند و در پایان، مشتریان زیادی به دلیل طولانی شدن زمان رسیدگی، کسب‌وکار آنها را ترک می‌کنند و به سراغ کسب‌وکار دیگری می‌روند. همچنین، نارضایتی در میان کارمندان افزایش پیدا می‌کند و هر یک می‌گویند که خودشان کار بیشتری انجام داده‌اند. اما زمانی که نرم افزار تیکتینگ در محیط کاری وجود دارد، سوابق کاری موجود است و کارفرما می‌تواند با بررسی آنها به این مسئله پی ببرد هر کارمند چقدر وقت گذاشته است و به درخواست‌ها پاسخ داده است.

images 1723892676 66c083c4bc5e8

آیا راه‌اندازی نرم افزار تیکتینگ در کسب‌وکار دشوار است؟

یکی از سوالاتی که همواره از سوی کسب‌وکارها پرسیده می‌شود در این باره است که آیا راه‌اندازی نرم‌ افزار تیکتینگ دشوار است! اگر شما خودتان می‌خواهید این نرم‌افزار را راه‌اندازی کنید، باید بدانید که نصب این نرم‌افزار نیازمند تخصص خاصی است و تنها کسانی می‌توانند این کار را انجام دهند، که در این زمینه آموزش دیده‌اند. بنابراین، بهتر است نصب و اجرای نرم افزار تیکتینگ توسط یک تیم حرفه‌ای انجام شود.

نرم افزار crm

نرم افزار crm یکی از مهمترین نرم‌افزارهایی است که هر کسب‌وکاری برای رشد خود به آن نیاز دارد. به ویژه، اگر مدتی است که در فضای وب حضور دارید و تعداد مشتریان شما افزایش یافته است، باید بدانید خرید و راه‌اندازی نرم افزار crm یکی از امور ضروری است که هرگز نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن رد شد. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند رفتار مشتری را در کسب‌وکار خود در نظر بگیرید. همچنین، قبل از ارتباط با هر مشتری می‌توانید تاریخچه آن را مشاهده کنید و همین امر باعث می‌شود که با دانش کافی با او ارتباط برقرار کنید و استراتژی‌های تعاملی خود را با مشتریان بهبود ببخشید.

کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال یکی از پیش‌نیازهای اصلی برای رشد کسب‌وکارهاست که بسیار از آنها به این مسئله توجه ندارند و خودشان به صورت دستی پی‌دی‌اف درست می‌کنند و برای مشتری ارسال می‌نمایند. بهتر است بدانید مشتریان قرن بیست و یکم، به دلیل حجم بالای اطلاعات که در دسترشان قرار دارد، به کیفیت کارها توجه دارند و اگر کسب‌وکاری به این مسئله توجه نداشته باشد، به زودی بخش زیادی از مشتریان خود را از دست می‌دهد و حتی ممکن است اعتبارش در بازار تحت تاثیر قرار گیرد و همین امر منجر به کاهش درآمد خواهد شد.

images 1723892676 66c083c4bf788

برای خرید و راه‌اندازی نرم‌ افزار تیکتینگ به کجا مراجعه کنیم؟

اگر کسب‌وکاری هستید که به رشد خود در فضای آنلاین اهمیت می‌دهید و می‌خواهید هر چه زودتر مشتریان زیادی را جذب کنید و به درآمد خوبی برسید، باید به استفاده از ابزارهای مختلف از جمله نرم افزار تیکتینگ، نرم افزار crmو کاتالوگ دیجیتال توجه داشته باشید. این ابزارها با ویژگی‌هایی که دارند احساسات مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و همین امر باعث می‌شود که داده‌ها سازمان‌دهی شوند و شما به رشد برسید.

ایران سایت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و کار خود را از سال 1379 آغاز کرد. این شرکت تا به حال توانسته است به راه‌اندازی کسب‌وکارهای زیادی کمک کند و آنها را در معرض رشد قرار داده است. ایران سایت به کیفیت کارهای خود بسیار پایبند است و شما می‌توانید بدون نگرانی کارهای خود را به این شرکت بسپارید. متخصصان سئو در این شرکت بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و کسب‌وکار شما را قدم به قدم به موفقیت نزدیک می‌نمایند. اگر به دنبال موفقیت در بازار پررقابت اینترنتی هستید، بهتر است هم‌اکنون با ایران سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.