اصول و تدوین برنامه بازاریابی
برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن نقشه راهی است که شما را به سمت مسیر درست رسیدن به هدف هایتان سوق داده و در ادامه شما را در این مسیر همراهی می کند. برای رشد و تعالی هر کسب و کار به یک برنامه بازاریابی قوی و حساب شده، جهت سهولت در رسیدن به اهداف نیاز است.
برای تدوین یک برنامه بازاریابی صحیح، ابتدا باید مشتریان هدف خود را بشناسیم، سپس در مرحله بعد باید بیاموزم تا چطور مشتریانی که مد نظر داریم را به سمت خود جذب کنیم و در نهایت باید استراتژی های متعددی پیش بگیریم و مشتری های قدیمی را حفظ کنیم، تا باز هم از ما خرید کنند.
با دانستن این موضوعات، آشنایی با اصول و تدوین برنامه بازاریابی، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند، زیرا وقتی می خواهی در مسیر درست حرکت کنی، ابتدا باید نقشه آن مسیر را داشته باشی و بدون آن قطعا از مسیر اصلی منحرف خواهی شد.
سر فصل های دوره
اصول و استراتژي هاي بازاریابی
تعریف استراتژی کلان سازمانی در قرن ۲۱
مدل علمی مدیریت کسب و کار
مدلهای نیاز سنجی مشتری
مدلهای موفق کارآفرینی
آنالیز مشتری و مصرف کننده
برنامه ریزی تبلیغات و رسانه
آنالیز بازار و استراتژی های ورود وتوسعه بازار
استراتژی های پیشبردی در فروش
آنالیز شبکه های پخش و توزیع
استراتژی های قیمت گزاری
آشنایی با فرایند خرید و نحوه تاثیر گذاری روی مشتری
آشنایی با بیش از 30 عدل استراتژی و فرآیند مهم کسب و کار
جایگاه شبکه های اجتماعی و بازار یابی اجتماعی در کسب و کارهای امروزی
تدوین کامل برنامه بازاریابی
.:نسخه صوتی تا جلسه 11 قرار گرفت:.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.