افزونه SupportCandy – Assign Agent Rules یک افزودنی ساپورت کندی برای اختصاص خودکار نمایندگان یا کارمندان بر اساس قوانین تعیین شده شما به تیکت ها است. اختصاص کارمندان به تیکت های جدید به صورت دستی کاری خسته کننده و وقت گیر است، اما این افزونه با تخصیص خودکار نمایندگان یا کارمندان شما طبق قوانینی که شما از پیش تعریف کرده اید، این مشکل را حل میکند و کار شما را بسیار ساده تر میکند و کارمندان شما خودکار به تیکت های مخصوص خودشان با قوانین شما اختصاص داده میشوند.
افزونه SupportCandy – Assign Agent Rules به شما بر اساس شرایطی مانند وضعیت، دسته، موضوع، مشتری تیکت و غیره امکان شرطی سازی اختصاص تیکت به کارمندان را میدهد، همچنین میتوانید اپراتور را برای مقایسه فیلد شرطی انتخاب کنید، برای مثال، میتوانید «برابر با»، «مطابق»، «مقایسه به عنوان» و «دارای کلمات» را انتخاب کنید و در صورتی که یک تیکت با این شرایط مطابقت داشته باشد به کارمند شما خودکار اختصاص داده میشود.
توجه : این افزونه برای کارکردن نیاز به نصب افزونه رایگان SupportCandy از مخزن وردپرس دارد.
افزونه قوانین کارمند ساپورت کندی | SupportCandy – Assign Agent Rules
شرایط : شرایط الگوریتم های ارزیابی تیکت هستند. شما میتوانید هر الگوریتم مورد نیاز برای تنظیم گردش کار خود را انتخاب کنید. شرایط میتواند بر اساس هر فیلد تیکت مانند وضعیت، دسته، موضوع، مشتری و غیره باشد. همچنین میتوانید اپراتور را برای مقایسه فیلد شرطی انتخاب کنید. برای مثال، میتوانید «برابر با»، «مطابق»، «مقایسه به عنوان» و «دارای کلمات» را انتخاب کنید.
به عنوان مثال: شما باید تیکت دسته بندی “عمومی” و “سوالات قبل خرید” را به عامل 1 اختصاص دهید. بنابراین می توانید به سادگی شرایط را به صورت زیر تنظیم کنید: دسته ← مطابق ← درخواست های عمومی ← سوالات قبل خرید.
کارمندان : مجموعه ای از کارمندانی را ارائه دهید که با انجام شرایط فوق، تیکت به آنها اختصاص داده می شود.
در دسترس بودن کارمند : اگر مجموعه ای شامل چندین کارمند ارائه میدهید، بسته به گزینه ای که از گزینه های زیر انتخاب می کنید، تیکت به آنها اختصاص داده می شود:
- اختصاص همه موارد بالا: در صورت انتخاب این گزینه، تیکت به همه کارمندان ارائه شده در آن مجموعه اختصاص داده می شود. حتی اگر هیچ کارمندی در آن زمان در دسترس نباشد، به آن تیکت اختصاص داده می شود.
- اختصاص یکی از موارد بالا: گاهی اوقات تخصیص تیکت به همه نمایندگان یا به کارمندانی که در آن زمان در دسترس نیستند، راحت نیست. بنابراین می توانید با استفاده از این گزینه تیکت را به کارمندانی که کمترین تعداد تیکت را دارند یا کسانی که در حال حاضر در دسترس هستند یا نزدیک به ساعت کاری هستند اختصاص دهید:
- نزدیکترین ساعات کاری: در صورت انتخاب، تیکت به کارمندانی که در دسترس است اختصاص داده می شود. اگر هیچ کارمندی در دسترس نباشد، تیکت به کارمندی که در اسرع وقت وارد سیستم می شود اختصاص مییابد. اگر چندین نماینده به طور همزمان در دسترس باشد، تیکت به کارمندی اختصاص می یابد که کمترین تعداد تیکت را دارد.
- حداقل حجم کاری: در صورت انتخاب، تیکت به کارمندی که کمترین تعداد تیکت را دارد اختصاص می یابد. اگر چندین نماینده تعداد تیکت های مساوی داشته باشند، تیکت به کارمندی اختصاص مییابد که در اسرع وقت وارد سیستم میشود.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.